- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Śląskie
- Administracja, prace biurowe - Jaworzno
Specjalista ds. pozyskiwania środków w fundacji.
Wynagrodzenie
4 224 - 12 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Jaworzno
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Praktyka / staż, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Oferta pracy
Stanowisko- Specjalista ds. pozyskiwania środków budżetowych i pozabudżetowych w fundacji.
Opis stanowiska:
Do obowiązków osoby zatrudnionej do tego zakresu zadań, należeć będzie w szczególności:
• monitorowanie możliwości pozyskiwania dotacji, sponsorów i darowizn na działalność fundacji,
• monitorowanie planów działań, harmonogramów oraz ogłaszanych konkursów i naborów w ramach wszystkich dostępnych programów i funduszy pomocowych – w tym unijnych i międzynarodowych,
• pozyskiwanie sponsorów,
• tworzenie i redagowanie ofert sponsorskich i partnerskich,
• tworzenie, negocjowanie i koordynacja umów sponsorskich,
• realizacja zobowiązań wynikających z zawartych umów sponsorskich,
• przygotowywanie materiałów marketingowych związanych ze współpracą i nadzór nad ich dystrybucją i udostępnianiem,
• przygotowywanie i opracowywanie raportów z realizacji umów sponsorskich i umów o współpracy,
• podtrzymywanie i poszerzanie współpracy ze sponsorami oraz partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi,
• koordynowanie procesów związanych z formalną stroną pozyskiwania dofinansowań, w tym przygotowania wniosków o dofinansowanie ze źródeł krajowych i zagranicznych,
• tworzenie, utrzymywanie i uzupełnianie bazy danych potencjalnych sponsorów i partnerów.
Wymagania:
• doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie zadań jak w ogłoszeniu,
• doświadczenie i sukcesy w pozyskiwaniu sponsorów i partnerów,
• znajomość specyfiki pracy w fundacji,
• kreatywność, zdolność wychodzenia poza standardowe rozwiązania,
• wysoka kultura osobista,
• łatwość nawiązywania nowych kontaktów,
• umiejętność skutecznego wyszukiwania, wybierania i ustalania priorytetów informacji,
• umiejętność prowadzenia negocjacji i prezentacji,
• bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność za powierzone zadania,
• prawo jazdy kat. B i własny samochód będzie mile widziane.
Oferujemy:
• atrakcyjne warunki pracy (umowa o pracę, zlecenie lub B2B),
• system prowizyjny od pozyskanych funduszy,
• model pracy hybrydowej (stacjonarnie + zdalnie),
• możliwość rozwoju zawodowego,
• przyjazną atmosferę w pracy.
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres mailowy podany w ogłoszeniu
Dziękujemy.
Lokalizacja
Jaworzno,
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?