Specjalista ds. pomocy technicznej (B2C)
Lokalizacja
Warszawa, Wawer
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Opis
Istniejemy na rynku od ponad dekady i dzięki kompleksowemu świadczeniu usług, prężnie rozwijamy się w branży e-commerce. Nasze działania skupiamy na realizacji oprogramowań i systemów handlowych Sellasist i Sellingo dla sprzedawców internetowych. Jesteśmy entuzjastami nowoczesnych technologii. Tworzymy zespół ambitnych ludzi, którym daleko do korporacyjnej anonimowości.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta, która będzie miała wiedzę z obsługi OMS, czyli systemu do zarządzania zamówieniami i asortymentem, jakim jest nasze oprogramowanie Sellasist. Szukamy osoby samodzielnej, potrafiącej odpowiadać na pytania klientów dotyczące integracji ze sklepami i marketplace’ami, konfiguracji automatyzacji procesów czy obsługi magazynu.
Biuro naszej firmy znajduje się w Warszawie, przy ulicy Trawiastej 58.
Zakres obowiązków:
Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientami;
Odpowiadanie na e-mailowe zgłoszenia klientów w kanałach: przyjmowanie, rejestracja i przekazywanie zgłoszeń do dedykowanych linii wsparcia;
Współpraca z działem IT w zakresie bieżących zapytań klientów;
Doradztwo w zakresie oferowanych usług i rozwiązań;
Udział w procesie przyjmowania reklamacji i pomoc w ich terminowym rozwiązaniu;
Doraźne wsparcie telefoniczne;
Prowadzenie webinarów.
Nasze wymagania:
Biegła i poprawna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
Dobra dykcja;
Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z Klientami;
Dokładność i sumienność w wykonywanych działaniach oraz nadawanie im priorytetów;
Znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność sprawnej obsługi programów komputerowych;
Wiedza informatyczna w zakresie e-commerce i obsługi systemu OMS;
Doświadczenie pracy z klientem, najlepiej w branży e-commerce;
Wysoka kultura osobista;
Odporność na stres;
Samodzielność i umiejętność szybkiego uczenia się;
Znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
Pracę w biurze, hybrydowo ewentualnie w trybie zdalnym;
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, umowę zlecenie;
Rozwój i podnoszenie umiejętności w grupie młodych osób z dużym doświadczeniem w branży e-commerce;
Dofinansowanie pakietu medycznego i karty Multisport;
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą;
Możliwość wprowadzania w życie własnych pomysłów i projektów;
Spotkania integracyjne (kręgle, planszówki, spotkania świąteczne).
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?