Lokalizacja
Piechowice
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
Lokalizacja
Polna
58-573 Piechowice
Opis
Ogłoszenie rekrutacyjne!
Szukasz nowych wyzwań w innowacyjnym projekcie HiTech /rozrywki?
To poniższa oferta może być właśnie dla Ciebie!
Kim jesteśmy ?
Górskie Resorty - jesteśmy grupą inwestycyjno – hotelowa działająca na polskim rynku od 2011 roku, specjalizująca się w budowie obiektów hotelowych, apart-hotelowych, apartamentowych oraz w zarządzaniu obiektami hotelowymi (blisko 2600 pokoi i apartamentów).
Nasza nowa inwestycja to pierwszy w Polsce Multimedialny park rozrywki immersyjnej Querion w Piechowicach o powierzchni blisko 4000 metrów kwadratowych. Park oferuje zupełnie nowy świat doznań: kina 4D i 5D, „latający teatr”, multisensoryczną karuzelę 360 stopni, platformy oferujące pełne zanurzenie w obrazie i dźwięku, nowoczesną przestrzeń edukacyjną opartą na sztucznej inteligencji i robotyce, multimedialną przestrzeń konferencyjno – eventową, strefę Racing z nowoczesnymi symulatorami Formuły 1 a także przestrzenną strefę gastronomiczną, sklep z pamiątkami.
To unikalny projekt w skali europejskiej zapewniający odwiedzającym niezwykły wachlarz atrakcji i moc niezapomnianych wrażeń!
W związku z powyższym projektem poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi technicznej i informatycznej
Miejsce pracy: Piechowice
Co oferujemy?
Atrakcyjne wynagrodzenie – zatrudnienie w formie umowy o pracę lub kontraktu B2B
Niepowtarzalną szansę uczestniczenia w tworzeniu infrastruktury technicznej i informatycznej innowacyjnego projektu jeszcze przed jego otwarciem
Dużą swobodę działania i otwartość Zarządu na realizację ciekawych pomysłów wspierających rozwój techniczny i informatyczny parku Querion
Dla osób z odległych lokalizacji – możliwość zakwaterowania i wyżywienia na preferencyjnych warunkach
Zniżki pracownicze na korzystanie z noclegów i usług w hotelach należących do Grupy Górskie Resorty.
Kogo poszukujemy?
Praktyka z doświadczeniem w podobnej roli
Osoby z umiejętnością diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
Znajomości systemów operacyjnych Windows oraz narzędzi biurowych (np. Office365).
Osoby, która zaraża dobrą energią i entuzjazmem
Umiejętności współpracy w zespole
Kandydata dla którego majsterkowanie to hobby.
Kluczowe zadnia:
Dbanie o poprawny stan urządzeń i instalacji w parku (m.in. wentylacja, klimatyzacja, windy etc.)
Zapewnienie podstawowego wsparcia technicznego systemów informatycznych
Znajomość zasad funkcjonowania urządzeń / atrakcji obiektu pod kątem technicznych – zapoznanie się z pełną dokumentacją, instrukcjami etc., wymogami technicznymi
Wykonywanie drobnych prac budowlanych/ konserwatorskich
Wykonywanie przeglądów prewencyjnych instalacji i urządzeń
Prowadzenie dokumentacji związanej z naprawami i przeglądami na terenie kompleksu
Współpraca z zespołem wsparcia technicznego w celu zapewnienia ciągłości działania systemów.
Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do aplikowania!
Pragniemy poinformować, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?