- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Lubelskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Lublin
Specjalista ds. obsługi najmu (prezentacja mieszkań na wynajem)
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Specjalista ds. obsługi najmu (prezentacja pokoi oraz mieszkań na wynajem)
Jesteśmy firmą która zajmuje się obsługą najmu, pracujemy po to aby nieruchomości, które powierzyli nam właściciele w opiekę mogły generować stabilny zysk, jednocześnie zdejmując z nich wszelkie obowiązki związane z wynajmem mieszkania.
W praktyce to my odpowiadamy za kontakt z najemcą, prezentację nieruchomości, podpisywanie umów, rozliczenia z najemcą oraz przygotowanie mieszkań do wynajmu.
W związku z ciągłym rozwojem firmy - poszukujemy osoby do stałej współpracy przy prezentacji pokoi oraz mieszkań na wynajem, jak również podpisywania umów oraz dokumentów związanych z wynajmem mieszkania. Będzie to zatem sporo pracy w terenie, rozmowy z ludźmi, ale także trochę pracy w biurze przy podpisywaniu umów.
Jeśli jesteś młodą, ambitną osobą, bez doświadczenia - również śmiało aplikuj, wszystkiego Cię nauczymy. Zależy nam na osobie otwartej, komunikatywnej, z pełną dyspozycyjnością szczególnie w okresie lipiec-październik, oczywiście po tym okresie również jesteśmy otwarci na współpracę.
Jakie będą Twoje obowiązki?
prezentacja pokoi oraz mieszkań dla potencjalnych najemców
odbieranie telefonów, odpisywanie na OLX oraz Facebooku
podpisywanie umów oraz innych dokumentów związanych z obsługą najmu
dodawanie ogłoszeń w serwisie OLX
regularne dodawanie ogłoszeń w social mediach (grupy Facebook)
odświeżanie, promowanie, pilnowanie aktualności ogłoszeń na OLX
odpowiadanie na posty na Facebooku osobom poszukującym mieszkania/pokoju
udzielanie informacji na temat aktualnych ofert
przygotowywanie i podpisywanie protokołów zdawczo-odbiorczych
przeprowadzanie kontroli czystości w lokalach, które wynajmujemy
wprowadzanie danych do systemu obsługi najmu
pozostałe prace biurowe związane z działalnością firmy (np. dorobienie kluczy, wsparcie w pracach biurowych)
Na czym nam zależy?
samodzielność w działaniu
wysoki poziom komunikatywności oraz kultury osobistej
zaangażowanie w powierzone zadania
kreatywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów
odpowiedzialność za podejmowane decyzje oraz powierzone zadania
język angielski na poziomie komunikatywnym, pozwalający swobodnie rozmawiać oraz pisać w języku angielskim
umiejętność poprawnego pisania maili/wiadomości/pism
obsługa pakietu MS Office (głównie praca w Excel)
prawo jazdy kat. B
mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta, w branży nieruchomości bądź pokrewnej (ale nie jest konieczne)
mile widziana znajomość języka ukraińskiego
Co zapewniamy?
elastyczny czas pracy
atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
miłą atmosferę pracy w młodym zespole
szkolenie wstępne oraz wsparcie zespołu na każdym etapie pracy
ciekawą, pełną wyzwań pracę, gdzie nie raz wiele wydarzeń Cię zaskoczy
możliwość rozwoju w branży nieruchomości
niezbędne narzędzia potrzebne do wykonywania obowiązków tj. komputer, telefon, auto służbowe do dyspozycji
Nie czekaj, aplikuj! Być może czekamy właśnie na Ciebie :)
Jeśli chcesz się wyróżnić na tle innych kandydatów - czekam na Twój telefon - 72*******22
Pozdrawiam,
Agnieszka
Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Lokalizacja
Lublin,
Lubelskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?