Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 21 listopada 2025

Specjalista ds. Obsługi Najemców

Platinum Towers Management Sp. z o.o.

Wynagrodzenie

3 000 - 3 100 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Wymiar pracy

Niepełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Lokalizacja

Jana III Sobieskiego 104

Warszawa, Mokotów

Wskazówki dojazdu

Opis

Jesteśmy firmą z ponad 20 letnim doświadczeniem, specjalizującą się w kompleksowej obsłudze nieruchomości.

Poszukujemy wyjątkowej osoby, która stanie się wizytówką i pierwszym kontaktem oraz ciepłym opiekunem dla wszystkich naszych Najemców.

Jeśli cechuje Cię entuzjazm, doskonałe umiejętności organizacyjne i prawdziwa chęć dbania o komfort innych – dołącz do nas!

Twoja Misja: Zapewnienie doskonałego doświadczenia Najemcom

Głównym celem Twojej pracy jest stworzenie atmosfery pełnego wsparcia i profesjonalnej opieki, tak aby Najemcy mogli skupić się wyłącznie na prowadzeniu swoich biznesów.

Zakres Kluczowych Obowiązków:

I. Obsługa Recepcji i administracja biurowa:

 Pierwsza linia kontaktu: profesjonalna obsługa gości, Najemców i dostawców

(przyjmowanie, kierowanie, informowanie)

 Zarządzanie korespondencją: przyjmowanie, ewidencjonowanie i dystrybucja poczty

przychodzącej oraz organizacja wysyłki

 Telefoniczna obsługa

 Wsparcie administracyjne: danie o zaopatrzenie i estetykę recepcji oraz stref wspólnych

 Kontrola dostępu: wydawanie i ewidencja kart dostępu oraz kluczy

II. OPIEKA nad Najemcami i Budynkiem:

 Aktywna opieka: regularny kontakt z Najemcami, szybkie reagowanie na ich potrzeby i

prośby (np. dodatkowe sprzątanie, pomoc w drobnych sprawach). Najemcy mają czuć się

zaopiekowani!

 Nadzór nad utrzymaniem czystości: codzienny obchód i kontrola jakości pracy firmy

sprzątającej w powierzchniach wspólnych i zewnętrznych

 Zgłaszanie i koordynacja usterek: przyjmowanie zgłoszeń o usterkach (np. oświetlenie,

klimatyzacja, hydraulika) i niezwłoczne przesyłanie ich do Działu Technicznego/Zarządcy.

Monitorowanie, czy usterki zostały usunięte.

 Współpraca z dostawcami: koordynacja pracy firm zewnętrznych (kurierzy, serwisanci,

zaopatrzenie)

Idealna Kandydatka/Kandydat powinien się cechować:

 Wysoką kulturą osobistą i nienaganną aparycją

 Doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i interpersonalnymi

 Proaktywnością i samodzielnością w działaniu – szukamy osoby, która widzi potrzeby, zanim

zostaną zgłoszone

 Dobrą znajomością pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)

 Znajomością języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – to będzie duży atut

Oferujemy:

 Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie

 Praca w godzinach: 10-16

 Przyjazną atmosferę pracy

 Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze obsługi nieruchomości komercyjnych

Wyślij nam swoje CV na adres: recepcja59aMAŁPApt-management.pl! Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Aplikuj
ID: 1039816675

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon