Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Targówek
Dodane 17 kwietnia 2024

Specjalista ds. Obsługi Klientów Kluczowych

Lokalizacja

Warszawa, Targówek

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: Praca hybrydowa

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

RUCH S.A. należy do Grupy Kapitałowej ORLEN S.A. Jesteśmy operatorem logistycznym ORLEN Paczki, nowoczesnej i wygodnej usługi logistycznej, która dynamicznie się rozwija. ORLEN Paczka stale poszerza swoją sieć punktów nadania i odbioru, współpracując z wiodącymi platformami sprzedażowymi oraz sklepami internetowymi. Dzięki zaangażowaniu naszego Zespołu, ciągle rozwijamy usługę, dostosowując ją do oczekiwań klientów. Rok do roku zanotowaliśmy aż 70% więcej dostarczonych przesyłek do zadowolonych klientów ORLEN Paczki. Posiadamy również sieć punktów sprzedaży detalicznej, którą stale modernizujemy stawiając nowoczesne punkty handlowe pod marką ORLEN w ruchu. Działamy na terenie całej Polski, obsługując każdego dnia miliony klientów. Nie zatrzymujemy się na osiągniętym poziomie - dążymy po więcej!

Opis stanowiska:

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta Kluczowego będzie odpowiedzialny/a za utrzymanie relacji z Klientami Kluczowymi oraz zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Osoba na tym stanowisku będzie pełniła kluczową rolę w budowaniu zaufania i lojalności Klientów poprzez profesjonalną komunikację oraz skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń.

             

Twój zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa zapytań związanych z cyklem życia przesyłek i usługami ORLEN Paczka za pośrednictwem e-mail oraz telefonu

  • Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi

  • Stałe doskonalenie jakości obsługi Klientów Kluczowych poprzez analizowanie ich opinii, raportów oraz proponowanie działań usprawniających

  • Zaangażowanie w efektywną analizę zgłoszeń i ich rozwiązywanie zgodnie z ustalonymi wskaźnikami KPI

  • Dbałość o odpowiednią reprezentację firmy

  • Udział w spotkaniach wewnętrznych, zewnętrznych i projektowych

Nasze wymagania:

  • Min. 1 rok doświadczenia w obsłudze Klienta Kluczowego/biznesowego

  • Komunikatywność i zaangażowanie w pracy

  • Umiejętność komunikacji interpersonalnej – skuteczna i jasna wymiana informacji z Klientami i innymi jednostkami

  • Znajomość języka angielskiego w mowie - poziom średniozaawansowany

  • Empatia i umiejętność aktywnego słuchania

  • Umiejętność szybkiego i kreatywnego myślenia

  • Zdolność efektywnego zarządzania priorytetyzacją zadań i czasem pracy

  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu

  • Wykształcenie min. średnie

  • Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy

  • Pakiet benefitów pozapłacowych: system kafeteryjny MyBenefit, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta paliwowa

  • Dofinansowanie w ramach ZFŚS m.in. do wypoczynku, bonów świątecznych i innych

  • Parking na terenie firmy

  • Pełną wyzwań pracę w firmie będącej członkiem dużej grupy kapitałowej

  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji w ramach udziału w wielu ciekawych projektach

  • Niezbędne narzędzia pracy

APLIKUJ poprzez link do zewnętrznego formularza ( skopiuj go do przeglądarki)

LINK: system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c35bc08939fc4140a155480896b2a3a4

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Targówek

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Targówek
ID: 912384403

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon