- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
- Specjalista ds. obsługi klienta - Targówek
Specjalista ds. Obsługi Klientów Kluczowych
Lokalizacja
Warszawa, Targówek
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
RUCH S.A. należy do Grupy Kapitałowej ORLEN S.A. Jesteśmy operatorem logistycznym ORLEN Paczki, nowoczesnej i wygodnej usługi logistycznej, która dynamicznie się rozwija. ORLEN Paczka stale poszerza swoją sieć punktów nadania i odbioru, współpracując z wiodącymi platformami sprzedażowymi oraz sklepami internetowymi. Dzięki zaangażowaniu naszego Zespołu, ciągle rozwijamy usługę, dostosowując ją do oczekiwań klientów. Rok do roku zanotowaliśmy aż 70% więcej dostarczonych przesyłek do zadowolonych klientów ORLEN Paczki. Posiadamy również sieć punktów sprzedaży detalicznej, którą stale modernizujemy stawiając nowoczesne punkty handlowe pod marką ORLEN w ruchu. Działamy na terenie całej Polski, obsługując każdego dnia miliony klientów. Nie zatrzymujemy się na osiągniętym poziomie - dążymy po więcej!
Opis stanowiska:
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta Kluczowego będzie odpowiedzialny/a za utrzymanie relacji z Klientami Kluczowymi oraz zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Osoba na tym stanowisku będzie pełniła kluczową rolę w budowaniu zaufania i lojalności Klientów poprzez profesjonalną komunikację oraz skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń.
Twój zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa zapytań związanych z cyklem życia przesyłek i usługami ORLEN Paczka za pośrednictwem e-mail oraz telefonu
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi
Stałe doskonalenie jakości obsługi Klientów Kluczowych poprzez analizowanie ich opinii, raportów oraz proponowanie działań usprawniających
Zaangażowanie w efektywną analizę zgłoszeń i ich rozwiązywanie zgodnie z ustalonymi wskaźnikami KPI
Dbałość o odpowiednią reprezentację firmy
Udział w spotkaniach wewnętrznych, zewnętrznych i projektowych
Nasze wymagania:
Min. 1 rok doświadczenia w obsłudze Klienta Kluczowego/biznesowego
Komunikatywność i zaangażowanie w pracy
Umiejętność komunikacji interpersonalnej – skuteczna i jasna wymiana informacji z Klientami i innymi jednostkami
Znajomość języka angielskiego w mowie - poziom średniozaawansowany
Empatia i umiejętność aktywnego słuchania
Umiejętność szybkiego i kreatywnego myślenia
Zdolność efektywnego zarządzania priorytetyzacją zadań i czasem pracy
Inicjatywa i samodzielność w działaniu
Wykształcenie min. średnie
Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy
Pakiet benefitów pozapłacowych: system kafeteryjny MyBenefit, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta paliwowa
Dofinansowanie w ramach ZFŚS m.in. do wypoczynku, bonów świątecznych i innych
Parking na terenie firmy
Pełną wyzwań pracę w firmie będącej członkiem dużej grupy kapitałowej
Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji w ramach udziału w wielu ciekawych projektach
Niezbędne narzędzia pracy
APLIKUJ poprzez link do zewnętrznego formularza ( skopiuj go do przeglądarki)
LINK: system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c35bc08939fc4140a155480896b2a3a4
Lokalizacja
Warszawa, Targówek
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?