

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim - praca zdalna
Lokalizacja
Ligota
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Ligota
Opis
Poszukujemy komunikatywnej i dobrze zorganizowanej osoby, która z entuzjazmem podejdzie do obsługi klienta. Jeśli porozumiewasz się w języku rumuńskim, lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz działać samodzielnie i chcesz rozwijać się w przyjaznym zespole dołącz do nas!
Do Twoich zadań należeć będzie:
Telefoniczna i mailowa obsługa zapytań klientów zgodnie z obowiązującymi standardami firmy,
Przyjmowanie i kompletowanie zamówień w systemie oraz ich weryfikacja pod względem danych, terminów i płatności,
Obsługa zamówień poprzez różne kanały sprzedaży, w tym wystawianie potwierdzeń dla klientów,
Informowanie o statusie zamówień, udzielanie wyjaśnień dotyczących dokumentów i procedur (np. reklamacyjnych),
Dbanie o pozytywny wizerunek marki i współtworzenie pozytywnych doświadczeń klienta.
Nasze wymagania:
Orientacja na klienta, umiejętność budowania pozytywnych relacji,
Dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie,
Komunikatywność, wysoka kultura osobista i rzetelność,
Umiejętność pracy zespołowej i gotowość do współpracy,
Znajomość obsługi komputera.
Znajomość języka rumuńskiego min. B2
To co oferujemy:
Praca zdalna (2-3h dziennie)
Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Nowoczesne narzędzia pracy oraz profesjonalne wsparcie techniczne na każdym etapie,
Dofinansowanie świadczeń socjalnych w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS),
Dobrowolne ubezpieczenie grupowe zapewniające szeroki zakres ochrony.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.