- Strona główna
- Praca
- Sprzedaż
- Doradca klienta, sprzedawca
- Doradca klienta, sprzedawca - Podlaskie
- Doradca klienta, sprzedawca - Białystok
- Doradca klienta, sprzedawca - Centrum
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Wynagrodzenie
4 000 - 15 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Białystok, Centrum
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Promley - agencja marketingowa skupiająca się na tekstyliach ze znakowaniem. Pracujemy z Klientami z 14 krajów w Europie.
Chcesz pracować w dynamicznym środowisku, które zapewnia pełnię emocji każdego dnia?
Praca z markami znanymi na całym świecie jest dla Ciebie interesująca?
Rozmowa z Klientem jest dla Ciebie tak naturalna jak oddychanie?
Jeśli tak, to zapraszamy do współpracy!
Poszukujemy osoby odpowiedzialnej za rozwój rynków DACH. Jak wygląda ta praca?
1. Dział marketingu dostarcza Ci wstępnie zainteresowanych naszymi usługami Klientów - tak, pracujemy na leadach sprzedażowych. Jednak nie omijamy też zimnych kontaktów.
2. Przejmujesz opiekę nad Klientem i prowadzisz, go poprzez proces planowania kampanii marketingowej, projektowania kampanii, doboru odzieży, technik znakowania, na realizacji i dostawie zamykając dany etap.
3. Jesteś w stałym kontakcie posprzedażowym z Klientem i realizujecie kolejne projekty
4. Codzienna praca na CRM Pipedrive - wdrożymy Cię w ten system, tak aby maksymalizować efekty Twojej pracy.
To zapewniamy
Konkurencyjne wynagrodzenie zależne od wyników
Klientów, którzy są zainteresowani naszymi usługami
Ogromne doświadczenie w branży odzieży ze znakowaniem
Zaplecze dostawców i podwykonawców z najlepszymi cenami na rynku
Rozbudowane procesy sprzedażowe
Analitykę sprzedażową, która pozwala maksymalizować efekty Twojej pracy
Jeśli chcesz w przyszłości zarządzać zespołem -> ścieżkę kariery do szefa sprzedaży na rynkach DACH
Twój zakres obowiązków
nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami na rynkach DACH
aktywna sprzedaż produktów firmy wśród pozyskanych klientów firmy,
przyjmowanie, realizacje i nadzorowanie zamówień,
przygotowywanie dokumentów handlowych,
dbanie o kontakty z klientami,
dbanie o wizerunek firmy.
Nasze wymagania
biegła znajomość języka niemieckiego, (min. B-2, preferowane C-1)
zdolności analityczne oraz wykształcenie min. średnie,
doświadczenie zawodowe przy współpracy z klientem B2B.
nastawienie na działanie i wytrwałe dążenie do celu,
znajomość pakietu MS Office, (Word, Excel)
umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność, terminowość oraz wysoka kultura osobista.
Kreatywność i umiejętność szybkiego, efektywnego działania pod presją czasu.
Otwartość na Ludzi, uwagi i umiejętność dobrej współpracy w Zespole.
Zaangażowanie i odpowiedzialność na wysokim poziomie.
Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
Lokalizacja
Białystok, Centrum
Podlaskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?