

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Wynagrodzenie
30,50 - 33 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Kraków, Łagiewniki-Borek Fałęcki
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Kraków, Łagiewniki-Borek Fałęcki
Opis
Firma MrShuttle poszukuje pracowników do działu obsługi klienta. Specjalizujemy się w obsłudze klientów anglojęzycznych, przyjeżdżających do Polski. Od 2021 roku z sukcesem rozwijamy naszą markę również na rynkach zagranicznych, ułatwiając podróżowanie klientom niemal po całej Europie.
Zakres obowiązków:
-obsługa mailowa i telefoniczna,
-wprowadzanie rezerwacji do systemu,
-obsługa sprzedawców internetowych, np. GetYourGuide, Viator
-ścisła współpraca z kierowcami oraz działem logistyki,
-przygotowywanie indywidualnych ofert dla klientów,
-komunikacja z partnerami europejskimi.
Wymagania:
-znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym;
-znajomość topografii Krakowa będzie dodatkowym atutem,
-doświadczenie w branży turystycznej lub wykształcenie w kierunkach turystycznych oraz znajomość drugiego języka mile widziane (nie jest to warunek konieczny),
-status studenta.
Praca w tygodniu oraz w weekendy w systemie zmianowym. Praca stacjonarna w biurze w okolicy Ronda Matecznego w Krakowie. Pierwsze 2 miesiące umowa zlecenie okres próbny, po tym okresie możliwość umowy o pracę. Oferujemy również prowizje od sprzedaży.
Poszukujemy osoby na część lub cały etat, w zależności od dostępności.
Stawka od 30,50 brutto/godzina.
CV proszę wysyłać poprzez formularz lub na adres mailowy naszej firmy.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?