- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków
- Specjalista ds. obsługi klienta - Bieńczyce
Lokalizacja
Kraków, Bieńczyce
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Łazienkaplus.pl S.A. to internetowy lider wyposażenia łazienek w Polsce. Od 2007 roku zrealizowaliśmy 1,5 mln zamówień i sprzedaliśmy już ponad 5 mln produktów.
W związku z dynamicznym i ciągłym rozwojem naszego sklepu internetowego na rynki zagraniczne pod nazwa ABSULO, aktualnie do Biura Obsługi Klienta poszukujemy koleżanki lub kolegi ze znajomością języka rumuńskiego.
Zadania:
• profesjonalna obsługa klienta indywidualnego (telefoniczna, e-mailowa) w języku polskim oraz rumuńskim
• aktywne doradztwo produktowe
• udzielanie klientom informacji o aktualnej ofercie naszego sklepu internetowego, dostępności poszczególnych produktów, ich funkcjonalnościach oraz cenach
• przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i obsługa zamówień złożonych przez klientów za pośrednictwem infolinii lub sklepu internetowego
• szybkie i efektywne rozwiązywanie zapytań klientów (via e-mail, telefon, chat)
• weryfikacja treści produktowych na stronie internetowej w j. rumuńskim
• wsparcie dla innych działów w zakresie komunikacji w j. rumuńskim
• bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie (zakupy, reklamacje i zwroty, zarządzanie ofertą, logistyka, doradztwo techniczne i sprzedaż, księgowość)
Oczekujemy:
• bardzo dobra znajomość j. rumuńskiego w mowie i piśmie
• bardzo dobra znajomość j. polskiego w mowie i piśmie
• doświadczenie zawodowe w telefonicznej obsłudze klienta – mocny atut
• swobodna obsługa komputera i otwartość na naukę nowych systemów IT
• komunikatywność, empatia
• orientacja na klienta i jego potrzeby
• wysoka kultura osobista i nienaganna dykcja
• wielozadaniowość
• zaangażowanie, gotowość do nauki specyfiki branży i produktów wyposażenia wnętrz
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
• dwuskładnikowe wynagrodzenie (po okresie próbnym podstawa i premia)
• wsparcie przełożonego oraz zespołu w procesie wdrażania i adaptacji
• przejrzysta ścieżka rozwoju i awansów
• cykliczne szkolenia produktowe
• pakiet benefitów (dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne, rabaty pracownicze)
• możliwość pracy stacjonarnej/ hybrydowej/ zdalnej
• pracę w przyjaznym i dynamicznym zespole w firmie, w której wszyscy traktujemy się po partnersku i mówimy sobie po imieniu
• możliwość rozwoju zawodowego w największym sklepie internetowym w branży w Polsce
Klauzula RODO
Informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ŁAZIENKAPLUS.PL S.A. z siedzibą w Żernikach, ul. Składowa 17, 62-023 Żerniki, wpisana pod numerem KRS: 0000400575 do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 78*****382, REGON: 301966362 (zwana dalej ŁAZIENKAPLUS.PL S.A.), która będzie przetwarzała Pani/Pana dane osobowe podane w dokumentach aplikacyjnych dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji. Wszelkie dane podane w szerszym zakresie niż te określone w art. 221 Kodeksu Pracy, będą przetwarzane na podstawie Państwa zgody wynikającej z faktu podania danych tych danych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę może Pani/Pan wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanego przed jej wycofaniem.
Lokalizacja
Kraków, Bieńczyce
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?