

Specjalista ds. Obsługi Klienta sklepu internetowego
Wynagrodzenie
31,50 - 32,50 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Zielona Góra
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Zielona Góra
Opis
Szukamy osoby, która chce dołączyć do zespołu i pomagać naszym klientom w sprawach związanych z zakupami online. Jeśli masz pozytywne nastawienie, potrafisz słuchać i rozwiązywać problemy, ta praca jest dla Ciebie.
Co będzie należało do Twoich zadań?
Odpowiedzi na zapytania klientów poprzez e-mail, czat i telefon
Pomoc w rozwiązywaniu problemów z zamówieniami
Udzielanie informacji o produktach i dostępnych promocjach
Dbanie o to, by klienci czuli się dobrze obsługiwani, a ich doświadczenie zakupowe było jak najlepsze
Czego od Ciebie oczekujemy?
Chęci do nauki - doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane
Komunikatywności i umiejętności pracy z ludźmi
Otwartości i zaangażowania w rozwiązywanie codziennych wyzwań
Umiejętności radzenia sobie ze stresem i pracy w sytuacjach wymagających szybkiego reagowania
Mile widziane:
Angielskiego na poziomie komunikatywnym - będzie to dodatkowy atut
Dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzowania zadań
Co oferujemy?
Elastyczną formę zatrudnienia i godziny pracy
Szkolenia i wsparcie na każdym etapie pracy
Możliwość rozwoju w branży e-commerce
Nie musisz mieć doświadczenia, wystarczy, że jesteś osobą chętną do nauki i chcesz dołączyć do naszego zespołu. Jeśli Cię to interesuje, wyślij nam swoje CV - czekamy!
Prosimy o dołączenie do CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?