Specjalista ds. obsługi Klienta - Sklep Internetowy (praca online)
Lokalizacja
Poznań, Chartowo
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Poznań, Chartowo
Opis
Miejsce pracy: online
Rodzaj pracy: pełny etat/niepełny
Opis stanowiska:
Poszukujemy pracownika na stanowisko handlowca/sprzedawcy do sprzedaży części technicznych – głównie do maszyn rolniczych, przemysłowych oraz elektroniki przemysłowej. Część asortymentu kierowana jest także na sprzedaż internetową (eBay, portale ogłoszeniowe, sklep internetowy).
Do głównych obowiązków należeć będzie:
przygotowywanie i publikowanie ofert sprzedaży na stronach internetowych (eBay, własny sklep, portale ogłoszeniowe),
komunikacja z klientami telefonicznie i mailowo,
obsługa klientów hurtowych i detalicznych (sprzedaż, przyjmowanie zwrotów),
realizacja zamówień,
zamawianie towaru u dostawców,
współpraca z magazynem,
pakowanie i wysyłka towaru (przygotowanie etykiet)
dbałość o porządek w miejscu pracy.
Wymagania:
wykształcenie minimum średnie,
znajomość języka polskiego, rosyjskiego i angielskiego w stopniu komunikatywnym,
obsługa portali ogłoszeniowych i eBay,
podstawowa znajomość komputera,
komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
umiejętność pracy w zespole,
odporność na stres,
dobra organizacja pracy,
znajomość branży motoryzacyjnej / rolniczej / technicznej – mile widziana, ale niekonieczne.
Oferujemy:
pełne wdrożenie i szkolenie w okresie próbnym – wszystkiego nauczymy,
stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie,
pracę online,
atrakcyjne warunki pracy i możliwość rozwoju,
praktyczny kontakt z nietypowymi częściami i ciekawą branżą.
CV ze zdjęciem i oświadczeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w odpowiedzi na głoszenie. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?