
Specjalista ds. obsługi Klienta- praca na infolinii przychodzącej
Lokalizacja
Toruń
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Toruń
Opis
Rozmowa z drugą osobą nie stwarza Ci żadnego problemu? Lubisz pomagać i potrafisz załagodzić sytuacje kryzysowe? Chcesz wykorzystać te umiejętności w swojej pracy? Zgłoś się do nas i zostań specjalistą ds. obsługi Klienta – praca opiera się na telefonicznej obsłudze Klientów naszego partnera z branży telekomunikacyjnej.
Twój zakres obowiązków
Obsługa połączeń przychodzących od Klientów naszego partnera z branży telekomunikacyjnej
Udzielanie pomocy i odpowiadanie na pytania z zakresu m.in.: faktur i płatności, problemów technicznych, skarg obsługowych, usług TV, pakietów i blokad itp.
Dbanie o dobre relacje z Klientami.
Wprowadzanie danych do systemu.
Nasze wymagania
Dyspozycyjność do pracy min. 30 h tygodniowo.
Obsługa komputera na poziomie min. dobrym.
Pełnoletność.
Komunikatywność.
Umiejętność aktywnego słuchania oraz postawa prokliencka.
To oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie z pełnym ubezpieczeniem ZUS (wszystkie składki) lub studencką.
Przejrzysty system wynagrodzeń (stawka godzinowa 30,50 zł brutto/h oraz premia miesięczna uzależniona od realizacji wyników].
Benefity, rabaty pracownicze, gifty okolicznościowe.
Szkolenie wstępne od 25.08.2025r.
Bieżące wsparcie doświadczonego Szefa Zespołu.
Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy.
Możliwość korzystania z karty MultiSport Plus.
Dodatkowe 500 zł za polecenie znajomego do pracy.
Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia.
Odwiedź nas na Instagramie telbridge.torun i stronie internetowej kariera.telbridge.pl
Chcesz nas poznać osobiście? – Aplikuj!
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.