Specjalista ds. Obsługi Klienta poszukiwany. Dołącz do nas!
Wynagrodzenie
5 603,37 - 5 603,38 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Podgórze
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Kraków, Podgórze
Opis
Cześć!
Nazywamy się Power Canvas i jesteśmy profesjonalnym producentem personalizowanych strojów sportowych. Posiadamy własny zakład produkcyjny na krakowskim Zabłociu, w którym kompleksowo realizujemy zamówienia naszych Klientów oraz Partnerów. Obecnie zatrudniamy 36 Pracowników i ze względu na nasz dynamiczny rozwój chcemy zatrudnić Specjalistę ds. Obsługi Klienta.
Informacje administracyjne:
Nazwa stanowiska: Specjalista ds. Obsługi Klienta;
Rodzaj umowy: umowa o pracę (pierwsza umowa na 3 miesiące, potem umowa na rok, potem umowa na półtorej roku, następnie umowa na czas nieokreślony);
Wynagrodzenie: 5 603,38 zł brutto, 4 150 zł netto (wynagrodzenie na rok 2025]
Uwaga: Możliwe jest większe wynagrodzenie, jeżeli posiadasz duże doświadczenie na podobnym stanowisku.
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku, od 07:00 do 17:00 (rozpoczęcie pracy między 07:00 a 09:00, wybór Pracownika);
Miejsce wykonywania pracy: biuro przy ulicy Zabłocie 39, 30-701 Kraków (brak możliwości pracy zdalnej);
Czas trwania rekrutacji: od 28.10.2025 do 30.11.2025;
Preferowana data rozpoczęcia pracy na stanowisku: 03.11.2025 - 28.11.2025;
Dane pracodawcy:
Nazwa: Power Canvas sp. z o. o.;
NIP: 675 152 43 27;
Strona: www.powercanvas.pl
Zakres obowiązków związany ze stanowiskiem:
Bieżąca obsługa klientów drużynowych zarówno telefoniczna jak i mailowa, obsługa zamówień sklepu internetowego;
Pośredniczenie miedzy klientem, a działem graficznym przy przygotowywaniu projektów;
Wprowadzanie zamówień do systemu produkcyjnego;
Adresowanie gotowych paczek z zamówieniami;
Kontrola obsługiwanych zamówień od początku do końca;
Zakres obowiązków każdego pracownika Power Canvas:
Współpraca z innymi pracownikami oraz działami firmy w celu poprawnej realizacji zamówień Klientów;
Współtworzenie profesjonalnej kultury organizacyjnej;
Budowanie marki Power Canvas wobec jej Interesariuszy;
Dbanie o wzrost Spółki przekładający się na wynagrodzenie wszystkich pracowników.
Oczekiwania wobec kandydata:
Umiejętność sprawnego pisania wiadomości mailowych, z uwzględnieniem poprawności ortograficznej, gramatycznej i językowej
Samodzielność, dokładność i punktualność;
Umiejętność posługiwania się podstawowym sprzętem biurowym (komputer, komórka, drukarka, etc.);
Profesjonalizm i odpowiednia kultura osobista;
Umiejętność rozmowy z klientem oraz prezentacji produktu;
Chęć nauki i zdobycia nowych umiejętności oraz otwartości na nowe zadania;
Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego bądź innego popularnego języka używanego w Unii Europejskiej;
Doświadczenie na podobnym stanowisku (zapewniamy całościowe miesięczne szkolenie w zakresie stanowiska pracy oraz stałe wsparcie Kierownictwa);
Dbałość o własne zdrowie fizyczne.
Dodatkowo mile widziane:
Znajomość rynku odzieży sportowej i regularne uprawianie wybranej dyscypliny sportowej.
Luźno, w kilku prostych słowach o naszym wymarzonym kandydacie:
Poszukujemy osób z doświadczeniem w obsłudze klienta głównie w pracy mailowej, a nie telefonicznej. Kogoś, kto ma lekkie zacięcie sprzedażowe (oferujemy prowizje), ale przede wszystkim bardzo sprawnie i profesjonalnie potrafi doradzić klientom najlepsze rozwiązanie i pomóc im złożyć zamówienie. Chcemy, aby nowi członkowie naszego zespołu do powierzonych obowiązków podchodzili z entuzjazmem, energią i odznaczali się odpowiednią kulturą osobistą. Szukamy osób dla których słowo „niemożliwe” nie istnieje. Dodatkowo jeżeli sport jest nieodłącznym elementem Twojej codzienności, startuj do nas aby nam o tym opowiedzieć, bo to znaczy, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Informacje Prawne
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135).
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?