- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Konstancin-Jeziorna
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Ośrodek Opieki dla Seniorów
Lokalizacja
Konstancin-Jeziorna
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Grupa emeis, działająca dotychczas pod marką Orpea, jest obecna w Polsce od 2001 roku. Jako lider stacjonarnej opieki długoterminowej, emeis Polska oferuje prawie 1500 miejsc w nowoczesnych Domach opieki dla seniorów i Klinikach rehabilitacyjnych, specjalizujących się w rehabilitacji neurologicznej, ogólnoustrojowej i kardiologicznej. Domy i kliniki są zlokalizowane na Mazowszu, w Chorzowie i we Wrocławiu, gdzie funkcjonują również Mieszkania dla Seniorów (tzw. assisted living). Podopiecznymi są seniorzy, którzy ze względu na wiek i stan zdrowia wymagają codziennego wsparcia i całodobowej opieki oraz osoby, które zakończyły pobyt w szpitalu po przebytej chorobie lub operacji, ale nie są jeszcze gotowe, by funkcjonować samodzielnie. O zdrowie i bezpieczeństwo podopiecznych dba ponad 1200-osobowy zespół (personel pielęgniarsko – opiekuńczy, fizjoterapeuci, lekarze, terapeuci zajęciowi, logopedzi i psycholodzy, personel pomocniczy i administracyjny). W Polsce emeis oferuje usługi na oddziałach rehabilitacyjnych i w ośrodkach opiekuńczo-leczniczych w ramach NFZ oraz w formie pełnopłatnej. Firma jest częścią Grupy emeis, która prowadzi kliniki zdrowia psychicznego, kliniki rehabilitacyjne, domy opieki, mieszkania wspomagane i opiekę domową w ponad 20 krajach (głównie w Europie) i zatrudnia 76 000 pracowników. Jest notowana na giełdzie Euronext Paris.
Do pracy w Ośrodku Opieki dla Seniorów Konstancja poszukujemy osoby na stanowisko:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
miejsce pracy: Bielawa, Konstancin Jeziorna
Zakres obowiązków:
· bieżąca obsługa recepcji ośrodka oraz wykonywanie czynności administracyjnych
· przyjmowanie i łączenie rozmów przychodzących oraz obsługa infolinii ośrodka
· przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów
· wystawianie faktur VAT
· zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą
· nadzór nad obiegiem dokumentacji
· monitorowanie i uzupełnianie komputerowych baz danych
· obsługa urządzeń biurowych
· monitorowanie, przygotowywanie i realizacja zamówień na materiały biurowe potrzebne dla prawidłowego funkcjonowania ośrodka
Nasze oczekiwania:
· wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne
· doświadczenie w rozmowach z klientami
· samodzielność oraz umiejętność organizacji pracy własnej
· znajomość pakietu Microsoft Office
· znajomość obsługi urządzeń biurowych
· doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Naszym pracownikom oferujemy:
· stabilne zatrudnienie w nowoczesnym ośrodku opieki długoterminowej
· możliwość uczestniczenia w procesie wdrażania nowych standardów opieki
· pracę w zgranym zespole i miłej atmosferze
· szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego w ramach Grupy ORPEA
· możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe na życie) – dla osób, które chcą się związać z nami na dłużej
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji przez formularz lub prosimy o kontakt telefoniczny.
Dane osobowe, zamieszczone w zgłoszeniu (CV, listy motywacyjne itp.) będą wykorzystywane przez ORPEA Polska Sp. z o. o. (Administratora) na potrzeby rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w ramach przyszłych rekrutacji. Podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa (w tym Kodeksu pracy i aktów wykonawczych) jest dobrowolne, ale konieczne dla przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga zgody, którą kandydat wyraża przez przesłanie zgłoszenia. Szczegółowe informacje dotyczące wykorzystania danych osobowych znajdują się na stronie www.orpea.pl/rodo-praca
Lokalizacja
Konstancin-Jeziorna,
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?