Specjalista ds Obsługi Klienta Internetowego
Lokalizacja
Poznań, Podolany
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Praca polega na połączeniu działań z zakresu obsługi klienta, marketingu internetowego i prac magazynowych.
Działamy w dwóch branżach: elektroniki GPS związanej z fitnessem (zegarki sportowe, liczniki rowerowe) oraz fotelików i wózków dziecięcych.
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
- obsługę klientów internetowych i w mniejszym zakresie klientów w sklepie stacjonarnym
- zadania związane z marketingiem internetowym (np. profile w mediach społecznościowych)
- prace magazynowe (w razie chwilowej potrzeby)
Wymagania:
- nastawienie na skuteczność działań i efektywność pracy
- umiejętność wydajnej pracy samodzielnej, bez ciągłego nadzoru
- wysoki poziom pozytywnej energii i motywacji do pracy
- komunikatywność i umiejętność dobrego kontaktu z klientem
My oferujemy Tobie:
- pracę pełną wyzwań w młodym, energicznym zespole
- stabilność zatrudnienia, mamy 15 lat doświadczenia i szukamy osoby "na stałe"
- bardzo dobrą atmosferę pracy
Prosimy o zawarcie możliwie wyczerpujących informacji w zgłoszeniach rekrutacyjnych. Mile widziane doświadczenie w pracy w sklepie internetowym, prowadzeniu mediów społecznościowych, robieniu zdjęć produktowych, tworzeniu filmów itp.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?