Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 17 listopada 2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Zamówień eCommerce

LightHome

Lokalizacja

Blachownia

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

42-290 Blachownia

Opis

Miejsce pracy: [Blachownia] Rodzaj umowy: [umowa o pracę] Pełny etat

Opis stanowiska

Poszukujemy osoby do kompleksowej obsługi zamówień i kontaktu z klientami w naszym sklepie internetowym. Jeśli masz doświadczenie z Allegro, Amazonem i BaseLinkerem — zapraszamy do aplikowania!

Twoje zadania:

  • obsługa klientów (mailowo i telefonicznie),

  • przyjmowanie zamówień i wprowadzanie ich do BaseLinker,

  • obsługa wiadomości, dyskusji i reklamacji z marketplace przez Responso,

  • zarządzanie ofertami (aktualizacja opisów i parametrów),

  • współpraca z magazynem – zgłaszanie braków, priorytetów wysyłek,

  • obsługa zwrotów, wystawianie korekt w Subiekt Nexo,

  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy i zadowolenie klientów.

Wymagania

  • znajomość Allegro (dyskusje, reklamacje),

  • znajomość Amazon i eMAG, Erli, Prestashop

  • doświadczenie z BaseLinker (mile widziane Responso, Subiekt Nexo),

  • komunikatywność, dokładność i dobra organizacja pracy.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie i przyjazną atmosferę,

  • możliwość rozwoju w branży eCommerce,

  • wsparcie zespołu i wdrożenie,

Aplikuj
ID: 1037404101

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon