Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Śląskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Katowice
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Śródmieście
Dodane 26 kwietnia 2024

Specjalista ds. obsługi klienta i rekrutacji

Wynagrodzenie

5 000 - 10 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Katowice, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy, Praca hybrydowa

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Jesteś osobą zaangażowaną, komunikatywną i wytrwale dążącą do osiągnięcia postawionych sobie celów? Praca z ludźmi sprawia Ci ogrom satysfakcji? Masz dar przekonywania i wiesz, jak prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne?

 

Jeżeli odpowiedź na powyższe pytania brzmi „TAK”, to szukamy właśnie Ciebie! W MEDIRA aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta i rekrutacji.

 

Kim jesteśmy?

W MEDIRA zajmujemy się opieką nad seniorami w ich domach. Ze względu na rosnące zapotrzebowanie i rozwój rynku, stale prowadzimy rekrutacje na stanowisko Opiekunów osób starszych, którzy już od 10 lat czynią jesień życia naszych podopiecznych piękniejszą i bezpieczniejszą na terenie Niemiec i Polski. Dla nas rekrutacja to nie tylko proces, ale także pasja, dzięki której możemy dyktować nowe standardy w branży opieki. Nasza działalność opiera się na solidnych wartościach, które kierują naszą codzienną pracą. Na ich czele stoi misja zapewnienia bezpieczeństwa naszym klientom i pracownikom, elastyczne podejście, oraz troska o zdrowie członków zespołu, partnerów, podopiecznych i pracowników.

 

Zakres obowiązków:

Jako Specjalista ds. obsługi klienta i rekrutacji w MEDIRA będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie odpowiedniej obsługi i wsparcia, a także budowanie trwałych relacji zarówno z klientami, jak i naszymi pracownikami (Opiekunami osób starszych). 

Podczas procesu obsługi naszych klientów będziesz często korzystać z telefonu i maila, które w naszej działalności są podstawowymi formami kontaktu. W ten sposób będziesz przedstawiał/a usługi naszym klientom, jak i oferty pracy kandydatom na Opiekunów osób starszych. Do Twoich zadań będzie należało także budowanie relacji z partnerami.

Zajmiesz się również przygotowywaniem profili kandydatów dla klientów, kalkulacją ofert cenowych, a także organizacją transportów. Będziesz także aranżować spotkania z potencjalnymi kandydatami na opiekunów w biurze naszej firmy. Co więcej, będziesz ściśle współpracować z działem płac poprzez wsparcie w dokumentacji klientów i pracowników (faktury, listy obecności). Zajmiesz się również przygotowywaniem umów/arkuszy dla opiekunów, jak i klientów.

Będziesz także współpracować z działem marketingu poprzez uczestnictwo w spotkaniach online lub w biurze w celu omówienia spraw bieżących oraz podsumowania i ustalenia priorytetów na dany tydzień (np. konieczność publikacji nowych ofert pracy i pozyskania opiekunów). Twoim obowiązkiem będzie również dbanie o utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów i wprowadzanie niezbędnych zmian w procesach wewnętrznych poprzez regularne monitorowanie opinii i sugestii klientów (dzięki ankietom e-mail i sms). Będziesz mieć realny wpływ na funkcjonowanie firmy poprzez wdrażanie skutecznych strategii poprawy jakości obsługi i produktów.

Ponadto, na tym stanowisku będziesz również uczestniczyć w różnorakich wydarzeniach, takich jak kongresy i konferencje branżowe.

 Ponieważ ważna jest dla nas jakość i rozwój, każde stanowisko w MEDIRA ma opisane standardy działania i wskaźniki, które pomagają nam działać spójnie i zgodnie ze standardami obsługi klienta. Odbywaliśmy liczne szkolenia z zakresu lean managementu i obsługi klienta. Na swoim stanowisku będziesz jasno wiedział, które aspekty są kluczowe i w jaki sposób je weryfikować.

Podczas wdrożenia będziesz miał/a stałe wsparcie Managera działu obsługi klienta, byś mógł/a czuć się komfortowo, bezpiecznie i jak najlepiej wdrożyć się w swoje zadania. Okres wdrożenia potrwa ok 2-3 miesięcy, dużo będzie zależało od Twojego zaangażowania i otwartości na uczenie się nowych rzeczy. Podzielimy się z Tobą wiedzą, która zdobywamy w branży od lat.

Wyróżnia nas przejrzystość i dbałość o Kandydatów. Podczas procesu rekrutacji poznasz przebieg procesu wdrożenia (onboardingu) oraz zakres materiałów szkoleniowo-mentoringowych, z których będziesz mógł/a korzystać, a także będziesz miał/a możliwość porozmawiać z co najmniej 3 osobami, z którymi będziesz bezpośrednio współpracować na tym stanowisku.

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (w obsłudze klienta, sprzedaży telefonicznej lub rekrutacji)

  • Znajomość oraz umiejętność wykorzystania w praktyce technik sprzedaży i negocjacji

  • Umiejętność pracy ze skryptem rozmowy

  • Umiejętność radzenia sobie z niepowodzeniami (odporność na “NIE”)

  • Proaktywna postawa i umiejętność budowania dobrych, długofalowych relacji

  • Cierpliwość, umiejętność słuchania innych i rozumienia ich potrzeb

  • Zdolność rozwiązywania problemów i łagodzenia sytuacji konfliktowych

  • Pozytywne podejście do wyzwań

  • Umiejętność pracy w zespole i dążenie do osiągania wspólnych celów

  • Umiejętność szybkiego analizowania sytuacji i pracy pod presją czasu

  • Elastyczność – umiejętność dostosowania się do zmieniających się warunków i sytuacji

  • Prawo jazdy kat. B

 Co oferujemy?

  • Współpracę z nowoczesną firmą zajmującą się opieką nad osobami starszymi w Niemczech i Polsce, która jest nastawiona na rozwój i stale poszerza portfolio.

  • Rodzaj zatrudnienia dopasowany do Twoich potrzeb i stabilne warunki zatrudnienia w docenianej na rynku firmie

  • Pracę w nowoczesnym biurze w ścisłym centrum Katowic

  • Premie adekwatne do zaangażowania i wyników pracy, wypłacane na jasnych, z góry znanych warunkach

  • Możliwość rozwoju i stałego polepszania swoich umiejętności (indywidualny plan rozwoju i szansa na uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych, jak i zewnętrznych)

  • Dostęp do bazy wiedzy firmowej (online i offline), 

  • Niezbędne narzędzia do pracy (służbowy laptop i telefon)

  • Dużą samodzielność w działaniu

  • Możliwość pracy hybrydowej oraz elastyczny czas pracy (po okresie wdrożenia, możliwość pracy do 2 dni w tygodniu zdalnie)

  • Przyjazną atmosferę w miejscu pracy kreowaną przez zespół pełen pasji i zaangażowania, oraz wspólne docenianie i celebrowanie sukcesów, zarówno tych dużych jak i tych małych.

 

Inne benefity:

  • Wspólne świętowanie sukcesów i innych okazji, takich jak jubileusze i urodziny (wyjścia do restauracji, integracyjne eventy)

  • Program „Pracownik miesiąca”, który nagradza wyjątkowe zaangażowanie i postawy członków naszego zespołu

  • Brak formalnego dress-code’u

  • Prezenty i premie świąteczne

  • Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej

  • Możliwość skorzystania z prywatnego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych, grupowych warunkach.

Jeżeli czujesz, że to stanowisko jest dla Ciebie – prześlij nam swoje CV i dołącz do naszego zespołu!

Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Informacje organizacyjne:

Wynagrodzenie brutto: 50******00 PLN (podstawa + premie od wyników)

W razie pytań, prosimy o przesyłanie ich w formie wiadomości na OLX. 

Rekrutacja trwa do 30.04.2024r.

Planowany start zatrudnienia: początek maja (dokładna data do ustalenia indywidualnie).

Aplikuj

Lokalizacja

Katowice, Śródmieście

Śląskie

Śląskie, Katowice, Śródmieście
ID: 911246380

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon