- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Dolnośląskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Wrocław
- Specjalista ds. obsługi klienta - Psie Pole
Lokalizacja
Wrocław, Psie Pole
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Kim jesteśmy?
Na rynku działamy od 2017 roku, a specjalizujemy się w handlu międzynarodowym oraz e-commerce.
Od chwili naszego założenia konsekwentnie rozwijamy naszą działalność, rozwijając naszą logistykę, zdobywając uznanie klientów oraz partnerów na całym świecie.
Nasz główny obszar działalności to handel międzynarodowy. Doskonale rozumiemy złożoność oraz unikalne wyzwania, jakie wiążą się z transakcjami na globalnym rynku. Dzięki naszemu zespołowi doświadczonych specjalistów oraz dogłębnym badaniom rynkowym, w Lion’s Group International skutecznie identyfikujemy szanse i wybieramy najbardziej obiecujące rynki docelowe. To podejście umożliwia nam osiąganie sukcesów, zarówno w skali dużych kontraktów B2B, jak i transakcji B2C.
Nasza firma również aktywnie działa w sektorze e-commerce. Rozwój technologii cyfrowych stwarza nieograniczone możliwości dotarcia do klientów na całym świecie, a w Lion’s Group International doskonale wykorzystujemy tę szansę. Korzystamy z globalnych platform e-commerce, strategii marketingowych oraz analizy Big Data, które pozwalają na skuteczne budowanie marek naszych klientów, redukcję kosztów oraz, co najważniejsze, zwiększanie zyskowności.
W związku z dynamicznym rozwojem Działu E-commerce poszukujemy do naszego Zespołu osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta e-Commerce
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Żmigrodzka 81-83
Co będzie należeć do Twoich obowiązków?
Doradztwo produktowe w zakresie pełnej gamy produktów oferowanych w sprzedaży internetowej
Realizacja działań związanych z rozwojem sprzedaży oraz obsługą posprzedażową na Marketplace oraz w sklepie internetowym
Obsługa klienta (telefon i korespondencja mailowa)
Kontakt z klientem
Koordynowanie procesu zamawiania i realizacji zamówień w sklepie internetowym i na Marketplace
Wspieranie Zespołu w dodawaniu i aktualizowaniu oferty produktowej w sklepie on-line oraz na Marketplace
Pomoc przy bieżących dodatkowych zadaniach wynikających z rozwoju sklepu internetowego i sprzedaży na Marketplace.
Nasze wymagania
Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Kreatywność, inicjatywa oraz zaangażowanie
Chęć do ciągłej nauki i samodoskonalenia
Samodzielność i dobre zarządzanie własnym czasem
Praktyczna znajomość MS Office
Znajomość obsługi narzędzia Baselinker
Doświadczenie w sprzedaży - mile widziane doświadczenie w call center
Doświadczenie w obsłudze klienta e-commerce
Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającym się projekcie e-commerce
Stabilne warunki zatrudnienia, w ramach umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu
Możliwość rozwoju zawodowego oraz realizacji własnych projektów, pomysłów
Wynagrodzenie uzależnione od poziomu zaangażowania i efektywności działania
Wsparcie i szkolenie wdrożeniowe na początku podjęcia współpracy
Elastyczne godziny pracy
Luźną atmosferę i otwartą postawę Menadżera
Pracę w bardzo dobrze skomunikowanej lokalizacji.
Lokalizacja
Wrocław, Psie Pole
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?