Lokalizacja
Warszawa, Białołęka
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o dzieło, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
Opis
OPIS
EMPIRE Pharma Sp. z o.o.
Firma powstała w 2010 r. i zajmuje się produkcją, promocją i sprzedażą profesjonalnych kosmetyków do gabinetów medycyny estetycznej i gabinetów kosmetycznych, SPA.
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA w Call Center
Miejsce pracy: Warszawa ul. Annopol 17 praca stacjonarna
Zakres obowiązków:
Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów,
Wprowadzanie zamówień do systemu,
Udzielanie informacji na zapytania klientów, rozwiązywanie problemów,
Stały kontakt z działem sprzedaży.
WYMAGANIA:
Zainteresowanie kosmetykami,
Doświadczenie w zakresie obsługi klienta,
Mile widziane wykształcenie kosmetyczne,
Odpowiedzialność,
Sumienność w wykonywaniu zadań,
Umiejętność pracy w zespole.
OFERUJEMY:
Miłą atmosferę pracy w rozwijającej się firmie,
Pracę w dynamicznym zespole,
Możliwość awansu w ramach struktur firmy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez EMPIRE Pharma sp. z o.o. z siedzibą w Radzyminie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest EMPIRE Pharma sp. z o.o. z siedzibą w Radzyminie przy al. Jana Pawła II 54 C. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Lokalizacja
Warszawa, Białołęka
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?