Lokalizacja
Szczecin, Centrum
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Szczecin, Centrum
Opis
Twój zakres obowiązków
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości.
Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy.
Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych.
Komunikowanie się z klientami w sposób profesjonalny i zrozumiały, tak by znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.
Korzystanie na co dzień z wewnętrznych narzędzi, rejestrując w nich niezbędne informacje
Nasze wymagania
Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie, który pozwala na swobodną komunikację (B2-C1).
Umiejętność tłumaczenia nawet trudniejszych spraw w przystępny sposób.
Zdolność do logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami.
Szybkie pisanie (około 150 znaków na minutę) oraz swoboda w obsłudze komputera.
Dyspozycyjność do pracy na pełen etat
To oferujemy
Umowa o pracę.
Wynagrodzenie: 5039 PLN brutto miesięcznie.
Ciekawe szkolenia.
Pakiet benefitów: prywatna opieka LuxMed, MyBenefit z budżetem miesięcznym, ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy i Dni Pizzy!
Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse.
Akademia CNX z programem mentoringowym.
Uniwersytet CNX: nielimitowany dostęp do szkoleń online.
Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
Wspaniała kultura pracy: celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych!
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?