- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków
- Specjalista ds. obsługi klienta - Prądnik Czerwony
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Wynagrodzenie
4 800 - 8 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Prądnik Czerwony
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Prowadzimy obecnie rekrutację na stanowisko Telefonicznego Doradcy ds. Obsługi Klienta indywidualnego i biznesowego, pozyskanie jak i utrzymanie.
Właśnie teraz masz okazje zostać częścią naszego team’u :)
Zależy nam na dłuższej współpracy, więc stawiamy na rozwój i dobre wyszkolenie naszych pracowników.
Jeśli zależy Ci na…
stabilnym zatrudnieniu,
fajnej atmosferze,
nauczeniu się nowych umiejętności konkretnie wyznaczonych celach i wsparciu kadry,
dobrych zarobkach,
Gdy…
lubisz rozmawiać z ludźmi, poświęcasz czas na rozwój,
masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne interesują Cię nowości na rynku telekomunikacyjnym, chcesz pracować tyle godzin ile możesz :)
jesteś sumienny i odpowiedzialny
To trafiłeś w dobre miejsce!!
Co oferujemy:
Jasne zasady wynagradzania w oparciu o: gwarantowaną podstawę godzinową oraz program prowizyjny. Podstawa od 29,00 zł brutto.
Szkolenia produktowe, poszerzające wiedzę technologiczną, gadżety/nagrody od kontrahenta, za udział w wewnętrznych platformach konkursowych.
Kreatywną, rodzinną i luźną atmosferę w zespole :)
Karta Multisport.
Pracę od poniedziałku do piątku od 8:00-16:00 ( możliwe nadgodziny )oraz wybrane przez Ciebie soboty.
NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA! Zapewniamy profesjonalne szkolenia. Masz już doświadczenie? spotkajmy się i porozmawiajmy o tym ile chcesz zarabiać a jesteśmy pewni że się dogadamy :) Prześlij nam swoje CV :) Dołącz już dziś ! Czekamy właśnie na Ciebie :)
Lokalizacja
Kraków, Prądnik Czerwony
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?