
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Opis
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Stale współpracujemy ze znanymi sieciami elektromarketów oraz z największymi operatorami sieci GSM, jak Play czy Orange. Dodatkowo dla naszych kluczowych klientów zapewniamy produkty należące do różnych kategorii m.in. AGD, Uroda i higiena, Elektronarzędzia, Oświetlenie, Elektronika użytkowa.
Działamy w 15 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy ponad 150 osób.
Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
W tej roli będziesz odpowiedzialny za obsługę telefoniczną oraz mailową Klienta naszej firmy
Twoje główne zadania:
bieżąca obsługa klienta zgodnie z przyjętymi standardami firmy
obsługa połączeń przychodzących i poczty elektronicznej
budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
aktualizacja danych w systemach CRM
rozwiązywanie zgłoszonych problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów
wspieranie klienta w procesie zakupowym
rejestracja i monitoring zamówień
rejestracja i monitoring zgłoszeń reklamacyjnych w systemie wewnętrznym
wystawianie dokumentów finansowych
W zamian od nas otrzymasz:
interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym
szansę na rozwój wiedzy i umiejętności
bazę wiedzy i system informatyczny umożliwiający komfort pracy
wspierający zespół i pełne wdrożenie stanowiskowe
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz na umowę zlecenie (wybór należy do Ciebie, każda opcja jest możliwa)
pracę od poniedziałku do piątku (godziny pracy od 9:00 do 17:00)
możliwość podjęcia pracy od zaraz
lubimy się w pracy i po pracy, zapewniamy miłą atmosferę
dogodną lokalizację firmy - blisko centrum Wrocławia (można do nas dojechać tramwajami linii 3 i 5, autobusami 134 i 114)
Benefity:
Opieka medyczna
Ubezpieczenie na życie
Karta sportowa
Szkolenia
Zniżki na firmowe produkty i usługi
Spotkania integracyjne
Brak dress code’u
Duży, bezpłatny parking dla pracowników
Program rekomendacji pracowników
Nasze oczekiwania:
doświadczenie na podobnym stanowisku
łatwość w nawiązywaniu kontaktów i wysoka kultura osobista
odporność na stres w kontakcie z klientem, asertywność
otwartość na potrzeby klienta
bardzo dobra organizacja pracy własnej
znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi poczty elektronicznej
wykształcenie minimum średnie
zainteresowanie elektroniką użytkową (mile widziana)
Zachęcamy aplikuj śmiało!
Informujemy, że spotkamy się tylko w wybranymi kandydatami.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
