

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Opis
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie zamówień w SAP, Sprawdzenie zamówień przed procesowaniem, dostępności stocku i minimum ilościowego lub wartościowego do zamówień, oraz cen net
Zapewnienie realizacji kompletnych i na czas dostaw, przy pomocy efektywnego procesu składania zamówień, zapewniając realizacje odpowiedniego Service Level
Awizowanie dostaw: mailowo, telefonicznie oraz na platformach klientów
Zapewnienie dobrych i efektywnych relacji we współpracy z klientami
Współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie danych logistycznych, tj. zapewnienie przesyłanie zleceń wg. pełnych kartonów i ich wielokrotności
Zapewnienie właściwej dokumentacji dostaw (WZ/Listy Przewozowe) i faktury
Ścisła współpraca z Działem Planowania /Finansów/Sprzedaży/Logistyki/Quality
Zwroty i reklamacje klienckie: przyjmowanie, efektywne zarzadzanie i koordynacja reklamacji, zgodnie z procedura RB i zgodnie z umowa z klientem
Wymagania:
Wykształcenie - poziom licencjat
Mile widziane wcześniejsze doświadczenie zdobyte w międzynarodowym środowisku
Mile widziane doświadczenie w FMCG
Język Angielski - poziom konwersacyjny
Umiejętność obsługi pakietu MS Office
Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne (mailowy i telefoniczny kontakt z klientem)
Zorientowanie na biznes, procesy, otwartość na zmiany i dynamikę
Umiejętność pracy w grupie
Oferujemy:
• Umowa zlecenia na okres 3 miesięcy w biurze w Warszawie w okolicy Ronda Daszyńskiego
• Interesujące obowiązki w dynamicznym i elastycznym środowisku biznesowym
• Nauka z doświadczenia i od siebie nawzajem, będąc częścią wspierającego i osiągającego sukcesy zespołu
• Uzyskanie możliwości rozwoju długoterminowej kariery w naprawdę globalnym biznesie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?