- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Ochota
Lokalizacja
Warszawa, Ochota
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Od wielu lat odnosimy sukcesy w branży HR i outsourcingu usług biznesowych. Naszą siłą, a zarazem motywacją, jest unikalny, doświadczony zespół specjalistów. W POS Group przede wszystkim stawiamy na ludzi! Partnerstwo, otwartość i regularny kontakt to filary naszego podejścia projektowego.
Aktualnie poszukujemy: Specjalista ds. Obsługi Kancelarii
(miejsce pracy: Warszawa, al. Jerozolimskie 160)
Opis stanowiska:
Obsługa procesu dokumentacji klienckiej w zakresie dekretacji, rejestracji korespondencji w systemie informatycznym, monitoring obiegu korespondencji;
Obsługa systemów wspomagających elektroniczny obieg dokumentów;
Obsługa procesu udostępniania, archiwizowania i niszczenia dokumentów pracowników i klientów Orange Polska.
Wymagania:
Mile widziane doświadczenie w pracy z dokumentami oraz aplikacjami wspomagającymi obieg dokumentów;
Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Word, Excel, bazy danych);
Skrupulatność, umiejętność szybkiego czytania i analizowania tekstów;
Dobra organizacja miejsca i czasu pracy.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę;
Możliwość zdobycia interesującego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego w strukturach firmy;
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00;
Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego;
Możliwość skorzystania z opieki medycznej oraz karty sportowej.
Jeśli zainteresowała Cię nasza propozycja współpracy, aplikuj pod ogłoszeniem.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Ochota
Mazowieckie