- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Wawer
Wynagrodzenie
5 500 - 7 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Wawer
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jako Kancelaria Ekonomiczno-Prawna od kilku lat zajmujemy się przygotowaniem i wdrożeniem programów restrukturyzacyjnych w odniesieniu do zadłużonych przedsiębiorstw i gospodarstw rolnych. Wspólnie z nami przedsiębiorcy przygotują swoje firmy, gospodarstwa do przeprowadzenia restrukturyzacji w oparciu o Prawo restrukturyzacyjne.
W pracy w Kancelarii Ekonomiczno-Prawnej dbamy o to, aby każdy Twój dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy jak najlepszą atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
Pracując u nas będziesz odpowiedzialna za:
przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów zewnętrznych w sprawie restrukturyzacji,
promowanie usług kancelarii na spotkaniach z klientami biznesowymi,
wstępną analizę dokumentów finansowych,
wprowadzanie danych finansowych z dokumentów do wewnętrznego systemu ewidencji,
przygotowywanie zestawień/raportów,
archiwizację dokumentów na potrzeby przygotowania restrukturyzacji,
współpracę z wewnętrzną strukturą,
utrzymanie kontaktu z klientami biznesowymi.
Wymagania:
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
samodzielność, komunikatywność, rzetelność oraz zaangażowanie,
skrupulatność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy,
wykształcenie, co najmniej średnie. status studenta, mile widziane kierunki prawo, administracja lub finanse,
doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i umiejętność asertywnego prowadzenia rozmów, komunikatywność, otwartość,
doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta,
praktyczna znajomości pakietu Microsoft orfice i bardzo dobra znajomość Excel,
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
dyspozycyjność 40 godzin tygodniowo i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
pozytywne nastawienie oraz otwartość na przyswajanie nowej wiedzy, umiejętności szybkiego uczenia się i chęć rozwoju zawodowego,
co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu pojazdów, prawo jazdy kat. B,
dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe, kier. prawo, administracja.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
wynagrodzenie podstawowe na poziomie min. 5000 PLN brutto, lub netto na umowę agencyjną;
atrakcyjny system premiowania powiązany z wynikami pracy,
samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja klienta jest priorytetem.
Przesyłając CV proszę o dołączenie klauzuli:
„Niniejszym oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Perfect One Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Rafałowskiej 2A, 04-992 Warszawa moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. n 101, poz. 926 z póź. zm.)
Lokalizacja
Warszawa, Wawer
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?