- Strona główna
- Praca
- Pozostałe oferty pracy
- Pozostałe oferty pracy - Mazowieckie
- Pozostałe oferty pracy - Warszawa
- Pozostałe oferty pracy - Śródmieście
Specjalista ds. Najmu w firmie zarządzającej nieruchomościami
Wynagrodzenie
7 000 - 14 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Spec. ds. Najmu mieszkań – Warszawa
Dostaniesz w opiekę nieruchomości, a także ich mieszkańców. Będziesz mieć wpływ na to, kto w nich mieszka oraz zadbasz o komfort i bezpieczeństwo w mieszkaniach. Będziesz reprezentantem i pełnomocnikiem właścicieli.
Twój zakres obowiązków
Czynności które będziesz wykonywać na tym stanowisku:
- wystawianie ogłoszeń, prezentacje nieruchomości, selekcja i rekrutacja najemców, podpisywanie umów najmu,
- sporządzanie i aktualizacja protokołów mieszkań, wydawanie i odbieranie mieszkań od najemców, dbanie o stan techniczny mieszkań,
- obsługa firmowego systemu CRM (jesteśmy zinformatyzowani i obsługujemy najemców oraz właścicieli elektronicznie za pomocą własnego systemu do obsługi najmu działającego w formie aplikacji),
- bieżący kontakt z najemcami (kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty). Twoim drugim imieniem będzie “Jak mogę Ci pomóc?”,
- obsługa zgłoszeń klientów (najemców, właścicieli mieszkań) w postaci awarii, problemów lokatorskich, koordynowanie serwisów naprawczych, przeglądów oraz dbanie o jak najszybsze i najskuteczniejsze ich rozwiązanie,
- windykacja płatności najemców,
- podpisywanie oraz dbanie o aktualizację umów z dostawcami mediów,
- komunikacja z administracjami i wspólnotami mieszkaniowymi,
- komunikacja i stałe raportowanie do właścicieli mieszkań w sprawach zarządzania,
- współpraca z Przełożonym (Menadżerem Najmu) – będziecie najskuteczniejszym i najbardziej pozytywnym tandemem na rynku najmu.
Nasze wymagania
Przede wszystkim, nie martw się o doświadczenie branżowe – wszystkiego Cię nauczymy.
Zgłoś się do nas jeśli jesteś:
- komunikatywna/y, potrafisz rozmawiać z różnymi osobami, w różnych sytuacjach.
- samodzielna/y, ciągle aktywna/y i inicjujesz działania, szukasz rozwiązań, chcesz ulepszać i poprawiać.
- zorganizowana/y – pamiętasz i czuwasz nad zleconymi zadaniami oraz umiesz ustalać priorytety i potrafisz np. jednym wyjazdem załatwić kilka spraw.
- osobą dorosłą - czyli taką, która jak się do czegoś zobowiązuje, to doprowadza zadanie do końca, w umówionym terminie.
- osobą uczciwą,
- punktualna/y: bycie przed czasem na spotkaniu z klientem pomaga w przygotowaniu nieruchomości i zrobieniu lepszego pierwszego wrażenia,
- osobą o wysokiej kulturze osobistej, przez Twój pryzmat będzie oceniana firma,
- dyspozycyjna/y, praca często w weekendy,
- dokładna/y,
- osobą posługującą się językiem polskim również w piśmie,
- osobą znającą język angielski,
- jeździsz samochodem i posiadasz czynne prawo jazdy kategorii B – u nas będzie to Twoje codzienne narzędzie pracy,
- chcesz dłuższej współpracy z nami, nie tylko na 2-3 miesiące.
To oferujemy
Co możemy Ci zaoferować?
- Wynagrodzenie stałe i premiowe, które płacimy na czas,
- umowa b2b,
- szkolenia związane z wykonywaną pracą,
- płatne urlopy niezależnie od formy zatrudnienia,
- narzędzia (laptop, telefon, samochód służbowy z kartą paliwową),
- pewność, że to, co robisz, ma dla nas znaczenie,
- współpracę i wsparcie przełożonych, którzy mają otwarte głowy - zawsze gotowych do rozmowy na każdy temat,
- pracę w wspierającym się zespole,
- różnorodność wykonywanych zadań,
- samodzielne stanowisko pracy,
- dodatkowe wyzwania, a co za tym idzie dodatkowe dochody,
- dużą dawkę wiedzy o inwestowaniu w nieruchomości,
- prywatna opieka medyczna..
O nas
Celem, jest profesjonalne zarządzanie nieruchomościami na wynajem w taki sposób, aby były one:
- źródłem systematycznych dochodów dla ich właścicieli,
- komfortowym miejscem do życia dla najemców,
- zyskowną lokatą kapitału dla właścicieli mieszkań.
Jesteśmy zespołem, który od 2009 roku zajmuje się zarządzaniem i inwestowaniem w nieruchomości (nie jesteśmy biurem pośrednictwa nieruchomości). Pod marką – Mzuri i Mzuri Investment zajmujemy się m.in.:
- Zarządzaniem mieszkaniami swoimi i inwestorów,
- zakupami mieszkań inwestycyjnych,
- tworzeniem spółek inwestycyjnych dających możliwość zarabiania na nieruchomościach pasywnym inwestorom.
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?