Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Pozostałe oferty pracy
  4. Pozostałe oferty pracy - Mazowieckie
  5. Pozostałe oferty pracy - Warszawa
  6. Pozostałe oferty pracy - Śródmieście
Dodane 20 maja 2024

Specjalista ds. Najmu w firmie zarządzającej nieruchomościami

Wynagrodzenie

7 000 - 14 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie, Samozatrudnienie

Doświadczenie nie jest wymagane

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Spec. ds. Najmu mieszkań – Warszawa

Dostaniesz w opiekę nieruchomości, a także ich mieszkańców. Będziesz mieć wpływ na to, kto w nich mieszka oraz zadbasz o komfort i bezpieczeństwo w mieszkaniach. Będziesz reprezentantem i pełnomocnikiem właścicieli.

Twój zakres obowiązków

Czynności które będziesz wykonywać na tym stanowisku:

- wystawianie ogłoszeń, prezentacje nieruchomości, selekcja i rekrutacja najemców, podpisywanie umów najmu,

- sporządzanie i aktualizacja protokołów mieszkań, wydawanie i odbieranie mieszkań od najemców, dbanie o stan techniczny mieszkań,

- obsługa firmowego systemu CRM (jesteśmy zinformatyzowani i obsługujemy najemców oraz właścicieli elektronicznie za pomocą własnego systemu do obsługi najmu działającego w formie aplikacji),

- bieżący kontakt z najemcami (kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty). Twoim drugim imieniem będzie “Jak mogę Ci pomóc?”,

- obsługa zgłoszeń klientów (najemców, właścicieli mieszkań) w postaci awarii, problemów lokatorskich, koordynowanie serwisów naprawczych, przeglądów oraz dbanie o jak najszybsze i najskuteczniejsze ich rozwiązanie,

- windykacja płatności najemców,

- podpisywanie oraz dbanie o aktualizację umów z dostawcami mediów,

- komunikacja z administracjami i wspólnotami mieszkaniowymi,

- komunikacja i stałe raportowanie do właścicieli mieszkań w sprawach zarządzania,

- współpraca z Przełożonym (Menadżerem Najmu) – będziecie najskuteczniejszym i najbardziej pozytywnym tandemem na rynku najmu.

Nasze wymagania

Przede wszystkim, nie martw się o doświadczenie branżowe – wszystkiego Cię nauczymy.

Zgłoś się do nas jeśli jesteś:

- komunikatywna/y, potrafisz rozmawiać z różnymi osobami, w różnych sytuacjach.

- samodzielna/y, ciągle aktywna/y i inicjujesz działania, szukasz rozwiązań, chcesz ulepszać i poprawiać.

- zorganizowana/y – pamiętasz i czuwasz nad zleconymi zadaniami oraz umiesz ustalać priorytety i potrafisz np. jednym wyjazdem załatwić kilka spraw.

- osobą dorosłą - czyli taką, która jak się do czegoś zobowiązuje, to doprowadza zadanie do końca, w umówionym terminie.

- osobą uczciwą,

- punktualna/y: bycie przed czasem na spotkaniu z klientem pomaga w przygotowaniu nieruchomości i zrobieniu lepszego pierwszego wrażenia,

- osobą o wysokiej kulturze osobistej, przez Twój pryzmat będzie oceniana firma,

- dyspozycyjna/y, praca często w weekendy,

- dokładna/y,

- osobą posługującą się językiem polskim również w piśmie,

- osobą znającą język angielski,

- jeździsz samochodem i posiadasz czynne prawo jazdy kategorii B – u nas będzie to Twoje codzienne narzędzie pracy,

- chcesz dłuższej współpracy z nami, nie tylko na 2-3 miesiące.

 

To oferujemy

Co możemy Ci zaoferować?

- Wynagrodzenie stałe i premiowe, które płacimy na czas,

- umowa b2b,

- szkolenia związane z wykonywaną pracą,

- płatne urlopy niezależnie od formy zatrudnienia,

- narzędzia (laptop, telefon, samochód służbowy z kartą paliwową),

- pewność, że to, co robisz, ma dla nas znaczenie,

- współpracę i wsparcie przełożonych, którzy mają otwarte głowy - zawsze gotowych do rozmowy na każdy temat,

- pracę w wspierającym się zespole,

- różnorodność wykonywanych zadań,

- samodzielne stanowisko pracy,

- dodatkowe wyzwania, a co za tym idzie dodatkowe dochody,

- dużą dawkę wiedzy o inwestowaniu w nieruchomości,

- prywatna opieka medyczna..

 

O nas

Celem, jest profesjonalne zarządzanie nieruchomościami na wynajem w taki sposób, aby były one:

- źródłem systematycznych dochodów dla ich właścicieli,

- komfortowym miejscem do życia dla najemców,

- zyskowną lokatą kapitału dla właścicieli mieszkań.

 

Jesteśmy zespołem, który od 2009 roku zajmuje się zarządzaniem i inwestowaniem w nieruchomości (nie jesteśmy biurem pośrednictwa nieruchomości). Pod marką – Mzuri i Mzuri Investment zajmujemy się m.in.:

- Zarządzaniem mieszkaniami swoimi i inwestorów,

- zakupami mieszkań inwestycyjnych,

- tworzeniem spółek inwestycyjnych dających możliwość zarabiania na nieruchomościach pasywnym inwestorom.

 

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście
ID: 919527696

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon