Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 18 czerwca 2025

Specjalista ds. Koordynacji Procesu Sprzedaży

Ricoh Polska

Lokalizacja

Warszawa, Włochy

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Opis

Ricoh jest japońską firmą, która od ponad 85 lat jest liderem na rynku technologii. Zaczynaliśmy od produkcji sprzętu biurowego, teraz oferujemy zarówno usługi cyfrowe, jak i IT. W naszej ofercie znajdziesz urządzenia wielofunkcyjne i drukarki, oprogramowanie elektronicznego obiegu dokumentów, systemy szerokoformatowe i produkcyjne na papier cięty i ciągły, projektory, systemy do wideokomunikacji, monitory interaktywne, inteligentne automaty paczkowe, aplikacje do rezerwacji sal konferencyjnych i biurek a także szeroki wachlarz usług IT dedykowanych wszystkim rynkom: od SMB po Enterprise.

Obecnie do Naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Sales Process Coordination Specialist

Praca hybrydowa

Zakres obowiązków:

• Tworzenie oraz koordynacja zamówień handlowych w systemie Siebel.

• Monitorowanie i koordynacja przebiegu procesu sprzedaży w systemie ERP.

• Bieżąca komunikacja z odpowiednimi działami na poszczególnych etapach realizacji zamówienia oraz z klientem po zakończeniu sprzedaży

• Bieżący kontakt z klientem i innymi oddziałami Ricoh na poszczególnych etapach sprzedaży i obsługi posprzedażowej

• Koordynacja kwestii administracyjnych związanych z obsługą posprzedażną (współpraca z działem logistyki, serwisu i księgowości).

• Wsparcie działów podczas wdrożeń dla kluczowych klientów.

• Przygotowywanie raportów związanych z zamknięciem miesiąca (np. sprzedaż, status zamówień).

Wymagania:

• Znajomość procesów sprzedażowych i administracyjnych, w tym obsługi zamówień, fakturowania oraz wsparcia posprzedażowego.

• Znajomość mechanizmu tworzenia ofert i kalkulacji ofertowych

• Umiejętność analizy danych, sporządzania raportów oraz pracy na zestawieniach liczbowych Internal

• Dobra znajomość programu Excel (w tym praca z formułami, tabelami przestawnymi, filtrowanie, sortowanie danych)

• Rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz umiejętność współpracy z różnymi działami w organizacji

• Wysoka samodzielność w działaniu, asertywność, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej

• Mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku korporacyjnym lub przy realizacji projektów międzydziałowych

• Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację

Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i wieloletnim doświadczeniu.

• Prywatną opiekę medyczną obejmującą szeroki zakres usług.

• Ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę.

• Kartę Multisport

• Dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej oraz materiałów e-learningowych.

• Pełne wyposażenie stanowiska pracy – służbowy laptop i smartfon.

• Profesjonalne wdrożenie na start, z indywidualnym wsparciem w pierwszych tygodniach pracy.

• Realne możliwości rozwoju – nauka przez praktykę, udział w szkoleniach oraz projektach międzydziałowych

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Włochy

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Włochy
ID: 1006318177

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon