Specjalista ds. Koordynacji Procesu Sprzedaży
Ricoh Polska
Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Ricoh jest japońską firmą, która od ponad 85 lat jest liderem na rynku technologii. Zaczynaliśmy od produkcji sprzętu biurowego, teraz oferujemy zarówno usługi cyfrowe, jak i IT. W naszej ofercie znajdziesz urządzenia wielofunkcyjne i drukarki, oprogramowanie elektronicznego obiegu dokumentów, systemy szerokoformatowe i produkcyjne na papier cięty i ciągły, projektory, systemy do wideokomunikacji, monitory interaktywne, inteligentne automaty paczkowe, aplikacje do rezerwacji sal konferencyjnych i biurek a także szeroki wachlarz usług IT dedykowanych wszystkim rynkom: od SMB po Enterprise.
Obecnie do Naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Sales Process Coordination Specialist
Praca hybrydowa
Zakres obowiązków:
• Tworzenie oraz koordynacja zamówień handlowych w systemie Siebel.
• Monitorowanie i koordynacja przebiegu procesu sprzedaży w systemie ERP.
• Bieżąca komunikacja z odpowiednimi działami na poszczególnych etapach realizacji zamówienia oraz z klientem po zakończeniu sprzedaży
• Bieżący kontakt z klientem i innymi oddziałami Ricoh na poszczególnych etapach sprzedaży i obsługi posprzedażowej
• Koordynacja kwestii administracyjnych związanych z obsługą posprzedażną (współpraca z działem logistyki, serwisu i księgowości).
• Wsparcie działów podczas wdrożeń dla kluczowych klientów.
• Przygotowywanie raportów związanych z zamknięciem miesiąca (np. sprzedaż, status zamówień).
Wymagania:
• Znajomość procesów sprzedażowych i administracyjnych, w tym obsługi zamówień, fakturowania oraz wsparcia posprzedażowego.
• Znajomość mechanizmu tworzenia ofert i kalkulacji ofertowych
• Umiejętność analizy danych, sporządzania raportów oraz pracy na zestawieniach liczbowych Internal
• Dobra znajomość programu Excel (w tym praca z formułami, tabelami przestawnymi, filtrowanie, sortowanie danych)
• Rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz umiejętność współpracy z różnymi działami w organizacji
• Wysoka samodzielność w działaniu, asertywność, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
• Mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku korporacyjnym lub przy realizacji projektów międzydziałowych
• Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i wieloletnim doświadczeniu.
• Prywatną opiekę medyczną obejmującą szeroki zakres usług.
• Ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę.
• Kartę Multisport
• Dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej oraz materiałów e-learningowych.
• Pełne wyposażenie stanowiska pracy – służbowy laptop i smartfon.
• Profesjonalne wdrożenie na start, z indywidualnym wsparciem w pierwszych tygodniach pracy.
• Realne możliwości rozwoju – nauka przez praktykę, udział w szkoleniach oraz projektach międzydziałowych
Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?