Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Pomorskie
  6. Administracja, prace biurowe - Gdańsk
  7. Administracja, prace biurowe - Wrzeszcz
Dodane 24 kwietnia 2024

Specjalista ds. koordynacji (Maintenance Specialist)

Lokalizacja

Gdańsk, Wrzeszcz

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: Praca hybrydowa

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Jesteśmy polską firmą z 15-letnim stażem na rynku - aktualnie szukamy osoby, która dołączy do nas jako Maintenance Specialist

 

Do głównych zadań na tym stanowisku należy koordynacja działań, które realizujemy w obiektach naszych klientów - od różnego rodzaju napraw, serwisów, przez realizację cyklicznych przeglądów technicznych, po koordynację modernizacji instalacji. Naszymi klientami są sieci marek, będące liderami na rynku detalicznym - dbamy o nieprzerwane działanie ich obiektów i wspieramy realizację ich celów biznesowych. Nasze usługi realizujemy dzięki zbudowanej sieci serwisowej, oferującej klientom wiele kompetencji technicznych.

Wszystkie osoby lubiące dynamiczną pracę, przy jednoczesnej dokładności w uzupełnianiu danych, odnajdujące się w częstym kontakcie z innymi ludźmi serdecznie zapraszamy do aplikowania!

Za co będziesz odpowiedzialny/a:

  • Koordynacja prac serwisów odpowiedzialnych za realizację przeglądów, napraw oraz modernizacji instalacji w obiektach naszych klientów.

  • Kompleksowa obsługa aktualnych klientów na podległym regionie: dbanie o realizację usług zgodnie z umową, rozwiązywanie bieżących problemów na obiektach klientów, tworzenie i dostarczanie ofert w odpowiedzi na zapytanie klienta o dodatkowe usługi.

  • Tworzenie ofert i kosztorysów dla klientów na podstawie informacji dostarczonych przez serwisy.

  • Przyjmowanie zgłoszeń (mail, telefon, system) oraz dysponowanie serwisów na miejsce wykonania usługi zgodnie z zakresem umowy.

  • Weryfikacja i raportowanie  w systemie wykonania zleconego zadania przez serwis, wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności..

  • Aktywna współpraca z innymi działami firmy.

Jakie kompetencje są niezbędne:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta/koordynacji zadań w branżach technicznych lub w obszarze logistyki, spedycji.

  • Doświadczenie w tworzeniu kosztorysów, ofert dla obecnych klientów lub chęć wdrożenia się w takie zadanie.

  • Dobra znajomość pakietu MS Office, łatwość w nauce obsługi nowych systemów.

  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów z klientami, serwisami oraz współpracownikami.

  • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientem oraz zdolność reagowania na jego potrzeby.

  • Samodzielność, dobra organizacja pracy oraz sprawność w określaniu priorytetów kolejności powierzonych zadań.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.

  • Prawo jazdy kategorii B.

Co nas wyróżnia i dlaczego warto do nas dołączyć:

  • Prywatna opieka medyczna plus karta sportowa/prywatne ubezpieczenie na życie. 

  • Praca realizowana jest głównie z biura Sescom, wyjazdy na obiekty klientów zdarzają się od czasu do czasu. 

  • Indywidualny proces  wdrożenia przed przejęciem obowiązków, następnie stałe wsparcie lidera.

  • Szkolenia techniczne teoretyczne i praktyczne pozwalające poznać specyfikę i rozwijać wiedzę w branży technicznej.

  • Nieformalna atmosfera pracy i pełna swoboda ubioru.

  • Dogodna lokalizacja (siedziba firmy znajduje się w galerii handlowej w centrum Wrzeszcza, blisko dworca SKM).

  • Możliwość pracy hybrydowej.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Gdańsk, Wrzeszcz

Pomorskie

Pomorskie, Gdańsk, Wrzeszcz
ID: 897543267

Darmowa aplikacja na Twój telefon