- Strona główna
- Praca
- Hotelarstwo
- Zarządzanie hotelem
- Zarządzanie hotelem - Małopolskie
- Zarządzanie hotelem - Kraków
- Zarządzanie hotelem - Stare Miasto
Specjalista ds. konferencji i eventów
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma PI Hotele do swojego prestiżowego obiektu AC Marriott zatrudni osobę na stanowisko:
Specjalista ds. konferencji i eventów
Zakres obowiązków:
kompleksowa organizacja eventów (przygotowanie, organizacja oraz nadzór nad przebiegiem imprez)
koordynacja kwestii operacyjnych w zakresie organizacji eventów oraz dbałość o optymalizację kosztów
realizacja strategii sprzedaży MICE
aktywne pozyskiwanie klientów z sektora MICE
budowanie trwałych relacji z klientami oraz dbaie o pozytywny wizerunek firmy
raportowanie i rozliczanie konferencji, bankietów i imprez okolicznościowych
zapewnianie sprawnej komunikacji pomiędzy działami hotelu a klientami, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i klientów wewnętrznych
Wymagania:
doświadczenie zawodowe w branży hotelarsko-gastronomicznej – wymóg konieczny
doświadczenie w obszarze organizacji eventów, w sektorze MICE
umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
dobra znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office)
umiejętność wyznaczania priorytetów
pozytywne nastawienie do klienta, kreatywność i nieszablonowe myślenie
dyspozycyjność
dobra organizacja pracy
wysoka kultura osobista
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B w zależności od preferencji
odpowiedzialne stanowisko w prestiżowym obiekcie, z perspektywą rozwoju zawodowego
komfortowe warunki pracy i nowoczesne narzędzia pracy
pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, posiłek pracowniczy)
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?