- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
- Specjalista ds. obsługi klienta - Praga-Północ
Wynagrodzenie
6 300 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Praga-Północ
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Grupa OLX to najszybciej rozwijająca się sieć platform e-commerce na świecie. Każdego miesiąca ułatwiamy życie ponad 300 milionów ludzi, w ponad 30 krajach, na 5 kontynentach. Kształtujemy przyszłość handlu, odnajdując ukrytą wartość we wszystkim, co nas otacza. Każdego dnia pomagamy ludziom kupować i sprzedawać samochody, znaleźć pracę, wymarzone mieszkanie i jego wyposażenie oraz wiele, wiele więcej :)
Od kwietnia 2022 roku nasi doradcy, w ramach nowego projektu OTOMOTO, przygotowują klientom oferty finansowania, głównie na zakup pojazdu, ale również na dowolny cel. W ramach współpracy z kilkunastoma instytucjami finansowymi porównujemy propozycje dobierając finansowanie dopasowane do indywidualnych potrzeb i możliwości klienta. Cała procedura odbywa się online, a środki na koncie klienta pojawiają się nawet w ciągu kilkunastu minut od złożenia wniosku. Nasi doradcy wspierają klientów na każdym etapie procesowania i pozostają do dyspozycji przez cały okres finansowania.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Jakości Sprzedaży
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
Monitorowanie i ocena jakości sprzedaży;
Odsłuchy rozmów i weryfikacja poprawności rozmowy;
Ocena rozmów zgodnie z przyjętymi wewnętrznie standardami;
Udzielanie feedbacku po odsłuchanych rozmowach;
Bezpośrednia współpraca z pracownikami w okresie wdrożeniowym oraz powdrożeniowym;
Analiza wyników sprzedażowych i identyfikacja obszarów do dalszego doskonalenia.
Co będzie Ci potrzebne, żeby odnieść sukces na tym stanowisku:
Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży telefonicznej;
Doświadczenie w odsłuchiwaniu rozmów;
Znajomość technik oceny i monitoringu jakości sprzedaży;
Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
Znajomość rynku usług finansowych;
Znajomość specyfiki sprzedaży zdalnej;
Umiejętność udzielania konstruktywnej krytyki.
Mile widziane:
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: psychologia, andragogika, trener kompetencji miękkich, zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia, finanse);
Dostępność do przystąpienia do pracy od zaraz.
Co my możemy zaoferować Tobie:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in.: prywatna opieka medyczna oraz karta MultiSport);
Zależy nam na dobrym wdrożeniu Cię do pracy – dlatego gwarantujemy na początku pełne wsparcie oraz mentora, abyś czuł się komfortowo w okresie wdrożeniowym;
Jasną i czytelną ścieżkę kariery - możliwość szybkiego awansu w ramach struktur Grupy OLX;
Brak dress code’u;
Nieformalną atmosferę pracy i sporo wyzwań zawodowych!
Jeżeli czujesz, że ta rola jest dla Ciebie interesująca, aplikuj!
Jesteśmy różnorodną społecznością, składającą się z ponad 10 tys. utalentowanych profesjonalistów. Wspólnie tworzymy organizację, w której każdy głos jest ważny. W Polsce nasza mocna reprezentacja to OLX, Otodom, Otomoto i Obido. Więcej informacji znajdziesz na: www.olxgroup.com
Chcesz wiedzieć co się u nas dzieje i jak się tu pracuje? Sprawdź nas na Facebooku: PracujwGrupieOLX
*Wszystkie określenia wyrażone w formie męskiej odnoszą się w jednakowym stopniu do pozostałych płci i nie mają na celu jakiejkolwiek dyskryminacji.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Praga-Północ
Mazowieckie