- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Mazowieckie
- Wsparcie techniczne - Warszawa
- Wsparcie techniczne - Rembertów
Specjalista ds. Helpdesk
Wynagrodzenie
6 500 - 8 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Rembertów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
DNR Group Sp. z o.o.
Jesteśmy firmą świadczącą usługi informatyczne. Zajmujemy się bieżącym wsparciem użytkowników (helpdesk), administracją sieciami i serwerami, tworzeniem i wdrażaniem polityk bezpieczeństwa, archiwizacją i backupem danych, monitoringiem, audytami bezpieczeństwa i IT, opracowywaniem dokumentacji informatycznej. Naszym Klientom oferujemy również pomoc w zakupie i konserwacji sprzętu, oprogramowania oraz organizujemy szkolenia dla pracowników.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Helpdesk
Zakres obowiązków:
Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników
Praca w systemie zgłoszeniowym
Dbałość o wysoki poziom obsługi użytkowników w zakresie świadczonej pomocy
Współpraca z administratorami systemów i sieci
Nadzór nad systemami informatycznymi i stacjami roboczymi użytkowników
Przygotowanie komputerów dla użytkowników (instalacja, konfiguracja, wymiana, itp.)
Przygotowywanie i konserwacja sprzętu informatycznego, instalacja i konfiguracja urządzeń teleinformatycznych, prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego
Zakup akcesoriów, telefonów, dodatkowych numerów, iplus-ów, pakietów internetowych itp. dla naszych klientów
Realizacja zadań w obszarze Active Directory, Office365 / Microsoft365 / ERP / WMS / Public Hosting / Wirtualizacja
Tworzenie instrukcji/ materiałów/ dokumentacji do bazy wiedzy helpdesk
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Biegła znajomość j. polskiego w mowie i piśmie (praca z klientem w j. polskim)
Dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows 10 – 11
Znajomość aplikacji z rodziny Microsoft tj. pakietu Office, Teams, Exchange
Znajomość systemów ERP / WMS / Public Hosting / Wirtualizacja
Umiejętność konfiguracji sprzętu komputerowego, sprzętu peryferyjnego i instalacji oprogramowania systemowego
Znajomość konfiguracji sieci przewodowej i bezprzewodowej
Znajomość zagadnień sieciowych opartych na protokole TCP/IP
Umiejętność lokalizacji i usuwania awarii sprzętowych i programowych
Znajomość struktury i obsługi usług katalogowych AD
Łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami
Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zlecenia lub B2B
Wynagrodzenie w przedziale 6500-8000 zł brutto
Stabilne warunki zatrudnienia
Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe po okresie próbnym
Przyjazną atmosferę pracy
Możliwość rozwoju
Pracę z ludźmi, którzy lubią ze sobą pracować i wierzą w to co robią
Lokalizacja biura: Warszawa Rembertów, ul. Chełmżyńska 180
Lokalizacja
Warszawa, Rembertów
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?