- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Dolnośląskie
- Administracja, prace biurowe - Wrocław
- Administracja, prace biurowe - Krzyki
Specjalista ds. funduszy unijnych (zarządzanie + pisanie projektów)
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o dzieło, Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Opis stanowiska pracy
Przedsiębiorstwo INSERVICES zajmująca się doradztwem gospodarczym i pozyskiwaniem funduszy unijnych poszukuje pracownika biurowego mającego doświadczenie w pisaniu i rozliczaniu projektów unijnych.
Zakres pracy:
- tworzenie dokumentacji związanej z rozliczaniem projektów dotacyjnych
- tworzenie dokumentacji składanej na etapie wnioskowania o wsparcie unijne
- dbanie o prawidłowy przebieg i realizację kilku / kilkunastu projektów wspartych z środków unijnych
- praca biurowa (drukowanie, składanie, wysyłanie dokumentów)
Oferujemy:
-ciekawe doświadczenia wynikające ze współpracy z Klientami działającymi w różnych branżach
- wynagrodzenie odpowiadające kompetencjom
- przyjazną atmosferę pracy
-możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinowym i dostosowania godzin pracy do indywidualnych preferencji
Wymagania
- doświadczenie w rozliczaniu projektów dofinansowanych z funduszy unijnych lub w tworzeniu dokumentacji aplikacyjnej - (WARUNEK KONIECZNY!)
- wykształcenie ekonomiczne lub prawnicze - mile widziane
- zdolności analityczne oraz umiejętność logicznego myślenia
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- dobra obsługa oprogramowania biurowego
- odwaga, przedsiębiorczość, dokładność
- umiejętność pracy pod presją czasu
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?