Specjalista ds. Fakturowania
Lokalizacja
Piaseczno
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Piaseczno
Opis
Zakres obowiązków:
· Wystawianie faktur sprzedażowych, korygujących i zaliczkowych.
· Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego.
· Kompletowanie dokumentacji związanej z wystawionymi fakturami.
· Sprawdzanie faktur pod kątem poprawności danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
· Weryfikacja danych na fakturach z zamówieniami i umowami.
· Archiwizacja dokumentów.
· Dystrybucja faktur (drukowanie, wysyłanie elektroniczne).
· Współpraca z innymi działami (np. sprzedaż, księgowość).
· Kontakt z dostawcami w celu usunięcia rozbieżności lub uzyskania informacji.
· Przygotowywanie raportów.
· Dbanie o jakość i obieg dokumentacji.
· Uzupełnianie i kontrola danych w systemie.
Wymagania:
· Podstawowa wiedza z zakresu ustawy o rachunkowości, preferowane doświadczenie w księgowości;
· Wykształcenie średnie lub wyższe;
· Znajomość programu MS Excel w stopniu średnio-zaawansowanym;
· Skrupulatność, dbałość o szczegóły, samodzielność, terminowość, zaangażowanie;
· Umiejętność pracy w zespole;
· Bardzo dobra organizacja pracy
· Mile widziana znajomość Business Central
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?