- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Siedlce
Specjalista ds. rozwoju eksportu z językiem angielskim
Lokalizacja
Siedlce
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie;
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami;
nastawienie na rozwój i osiąganie wyznaczonych celów;
znajomość branży narzędziowej oraz języka rosyjskiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem;
Twoje zadania:
aktywne i samodzielne pozyskiwanie kontrahentów oraz budowanie relacji handlowych;
prowadzenie strategicznych negocjacji i zawieranie kontraktów handlowych;
przygotowanie atrakcyjnych ofert eksportowych, ich aktualizacja oraz nadzór nad realizacja procesu zamówień;
badanie rynku w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych;
implementacja strategii;
dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta;
Oferujemy
umowę o pracę;
premię zależną od wyników;
ciekawą, pełną wyzwań i rozwoju zawodowego pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole;
system benefitów pozapłacowych (Multi sport);
możliwość udziału w międzynarodowych realizacjach i przedsięwzięciach;
Oferty prosimy przesyłać pod adres: Fabryka Narzędzi Skrawających „FENES” Spółka Akcyjna
08-110 Siedlce, ul. gen. Fr. Kleeberga 2 w terminie dwóch tygodni, kontakt:
tel. (0-25) 632-52-51 wew. 321
Lokalizacja
Siedlce,
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?