- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Świętokrzyskie
- Administracja, prace biurowe - Kielce
Lokalizacja
Kielce
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Praktyka / staż
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Oferta w ramach projektów zatrudnieniowych dla osób z niepełnosprawnościami.
SPECJALISTA DS. E-COMMERCE
dla osób, które chcą zacząć pracę w branży zapewniamy przeszkolenie!!
CZEGO SIĘ NAUCZYSZ i ZA CO BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY:
Obsługa portalu Allegro (prowadzenie konta,. tworzenie ofert produktów, obsługa i kontakt z klientem )
Obsługa Amazon- Amazon Ads tworzenie ofert produktów,
Praca na systemie BaseLinker,
Kontakt z klientem, telefoniczny, mailowy i poprzez Chat.- obsługa reklamacji i zwrotów.
Aktywny udział w spotkaniach zespołu w formie on-line.
OCZEKIWANIA:
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
Mile widziana znajomość obsługi systemu BaseLinker,
Mile widziana znajomość obsługi portalu Allegro,
Mile widziana znajomość obsługi Amazon-Amazon Ads,
Znajomość języka angielskiego minimum w stopniu podstawowym,
Znajomość programu Excel / Google Sheet- poziom min. podstawowy.
Umiejętność organizacji pracy własnej.
Komunikatywność, obowiązkowość
Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności- WARUNEK KONIECZNY*
Miejsce zamieszkania w woj. świętokrzyskim
OFERUJEMY:
3-miesięczne wdrożenie na stanowisku w oparciu o staż zawodowy.
Staż w formie zdalnej.
Stypendium stażowe wypłacane co miesiąc,
Po stażu możliwość stałego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
UWAGA Dla osób bez doświadczenia zapewniamy 3 tygodniowe PŁATNE przeszkolenie obejmujące STYPENDIUM oraz UBEZPIECZENIE !.
*Oferta realizowana jest w ramach projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Lokalizacja
Kielce,
Świętokrzyskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?