Specjalista ds. E-Commerce
Wynagrodzenie
5 500 - 7 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Rzeszów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
Opis
SIPO to polska marka, która z pasją tworzy produkty codziennego użytku – łączące funkcjonalność, bezpieczeństwo i estetykę.
Nasze produkty są dostępne w Polsce i na wielu rynkach europejskich poprzez sieć dystrybutorów, marketplace’y (Amazon, Allegro, Kaufland, eBay) oraz nasz sklep internetowy.
Aktualnie do naszej zespołu poszukujemy doświadczonej i ambitnej osoby na stanowisko Specjalista ds. E-Commerce
Praca stacjonarna: 08:00 - 16:00 (pełen etat)
Zakres obowiązków:
Obsługa i bieżące zarządzanie ofertami produktów na marketplace (Amazon, Allegro, Kaufland itp.) oraz stronie internetowej marki.
Tworzenie i aktualizacja listingów produktowych – wprowadzanie opisów, zdjęć, parametrów technicznych, słów kluczowych i A + contentu zgodnie ze standardami marki.
Współpraca z Marketing Managerem przy przygotowywaniu treści sprzedażowych i SEO – opisy, tytuły, słowa kluczowe, meta tagi, banery promocyjne.
Dbanie o widoczność i jakość ofert – analiza pozycji w wynikach wyszukiwania, optymalizacja treści pod kątem konwersji i SEO.
Monitorowanie opinii, ocen i zapytań klientów na market-place – dbałość o wysoki poziom Customer Experience i rating konta.
Weryfikacja poprawności danych, stanów magazynowych i widoczności ofert.
Bieżąca komunikacja z partnerami i dystrybutorami – przekazywanie aktualnych zdjęć, opisów i materiałów produktowych.
Współpraca z Marketing Managerem przy wdrażaniu kampanii, promocji i wyróżnień produktowych.
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze e-commerce, sprzedaży online (mile widziane doświadczenie z platformami m.in Amazon, Allegro, Kaufland, eBay i/lub sklepem internetowym)
Zrozumienie zasad SEO lub pracy z treściami produktowymi
Znajomość procesów sprzedaży online: dodawanie ofert, aktualizacja listingów, obsługa zamówień i zwrotów.
Wysoka samodzielność i odpowiedzialność – potrafisz sam zorganizować swoją pracę.
Umiejętność priorytetyzacji i pracy wielozadaniowej – potrafisz ogarnąć wiele tematów jednocześnie.
Nastawienie na rozwiązywanie problemów, nie tylko ich zgłaszanie.
Dobra znajomość MS Excel / Google Sheets (tworzenie zestawień, raportów, analiza danych).
Dokładność, rzetelność i umiejętność pracy z dużą ilością danych.
Chęć nauki i rozwijania się w obszarze e-commerce i operacji.
Mile widziane:
Znajomość systemów do obsługi zamówień (np. Baselinker, WooCommerce)
Mile widziana znajomość ERP Comarch Optima
Zainteresowanie e-commerce i nowoczesnymi technologiami
Chęć dalszego rozowju
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?