- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Śląskie
- Administracja, prace biurowe - Sosnowiec
Specjalista ds. BHP
Wynagrodzenie
5 000 - 5 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Sosnowiec
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy Kandydatów/Kandydatki na stanowisko: Specjalista ds. BHP
Miejsce pracy: Sosnowiec
Główne obowiązki:
realizacja zadań wynikających z Rozporządzenia o służbie BHP
budowanie kultury bezpieczeństwa, współpraca z kierownictwem i wszystkimi pracownikami w celu budowania świadomości załogi w obszarze BHP
wsparcie i podejmowanie działań w zakresie ograniczenia wpływu czynników niebezpiecznych, szkodliwych i uciążliwych w celu poprawy warunków pracy
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP i p.poż.
prowadzenie audytów pod kątem BHP i p.poż.
doradztwo i współudział przy pracach nad opracowaniem wewnętrznych instrukcji i procedur
udział w ocenie ryzyka zawodowego
prowadzenie dokumentacji BHP, dokumentacji powypadkowej
bieżące raportowanie
Oczekiwania:
wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie BHP lub studia podyplomowe
znajomość przepisów BHP i umiejętności stosowania ich w praktyce
samodzielność, dokładność i umiejętność pracy w zespole
znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
wsparcie ze strony przełożonych
premia uznaniowa
możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy, warsztaty)
dostęp do atrakcyjnego ubezpieczenia grupowego
świetna atmosfera pracy
Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Sosnowiec,
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?