Specjalista ds. Administracyjnych w Biurze Rachunkowym z j. ukr/ros
Lokalizacja
Rzeszów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Rzeszów
Opis
Jesteśmy biurem rachunkowym, które obsługuje różnorodnych klientów – od małych firm po większe spółki. Stawiamy na profesjonalizm, dobrą organizację i miłą atmosferę w pracy. Obecnie poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w codziennych obowiązkach administracyjno–biurowych i będzie czuwać nad sprawnym obiegiem dokumentów.
Zakres obowiązków:
Obsługa administracyjna biura rachunkowego
Wprowadzanie i kompletowanie dokumentów od klientów
Prowadzenie ewidencji i archiwizacja dokumentacji księgowej
Wsparcie przy przygotowywaniu umów, aneksów i korespondencji urzędowej
Kontakt z klientami (mailowy i telefoniczny) w zakresie spraw formalnych i organizacyjnych
Współpraca z działem kadr i księgowości w bieżących zadaniach
Wymagania:
Doświadczenie w pracy biurowej, najlepiej w firmie usługowej lub biurze rachunkowym
Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
Dokładność, rzetelność i odpowiedzialność
Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
Mile widziana znajomość podstaw księgowości lub kadr
Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego (warunek konieczny)
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w rozwijającym się biurze rachunkowym
Możliwość nauki i rozwoju w obszarze księgowości i kadr
Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu specjalistów
Pracę stacjonarną w centrum [miasta]
Atrakcyjne warunki współpracy (umowa o pracę)
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?