Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
  6. Administracja, prace biurowe - Warszawa
  7. Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Dodane 28 kwietnia 2024

Specjalista ds. administracyjno-finansowych

Wynagrodzenie

5 000 - 7 500 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą e-commerce obsługującą klientów hurtowych oraz detalicznych. Specjalizujemy się w sprzedaży kosmetyków naturalnych, ekologicznych oraz produktów dziecięcych.

Do naszego biura, w samym centrum Warszawy, przy ul. Widok, poszukujemy osoby, która ma silną chęć samorozwoju. Specjalista ds. administracyjno-finansowych będzie odpowiadał za prawidłowy obieg dokumentów i analizy finansowe. 

Zakres zadań i obowiązków:  

  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów i archiwizacją dokumentów (umowy, dokumenty księgowe i kadrowe), 

  • Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej (w tym wprowadzanie faktury do systemu) 

  • Dekretacja faktur zakupu, 

  • Współpraca z biurem rachunkowych, 

  • Administracyjne wsparcie całego Zespołu w codziennych zadaniach, 

  • Ścisła współpraca z informatykami, technikami, firmą sprzątającą oraz pozostałymi usługodawcami, 

  • Organizacja i obsługa spotkań, 

  • Dokonywanie zamówień administracyjnych na potrzeby biura, 

  • Analizy kontrolingowe na potrzeby Zarządu.    

Oferujemy:  

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres próbny z możliwością przejścia na umowę o pracę  po 6 miesiącach okresu próbnego, 

  • Prywatną indywidualną ochronę zdrowia w Medicover,  

  • Dofinansowanie indywidualnej karty MultiSport w programie Benefit,  

  • Dofinansowanie Warszawskiej Karty Miejskiej,  

  • Zniżkę pracowniczą na zakupy oraz bony okolicznościowe,  

  • Próbki oraz pełnowartościowe produkty z naszej oferty do testowania w biurze i w domu, 

Oczekujemy:  

  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, (wymagana zaawansowana znajomość Excela), 

  • Dokładności, sumienności oraz uważności na detale,  

  • Wiedzy teoretycznej z zakresu rachunkowości,  

  • Umiejętności rozwiązywania problemów oraz proaktywnego podejścia do stawianych zadań,  

  • Łatwości nawiązywania kontaktów i wysokich umiejętności komunikacyjnych,  

  • Samodzielności i odpowiedzialności,  

  • Systematyczności i zaangażowania w pracę.  

  • Umiejętności logicznego myślenia, 

  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,  

  • Mile widziani studenci z kierunków ekonomiczno-finansowych oraz absolwenci technikum ekonomicznego.  

  • Mile widziana znajomość Subiekta GT,  

 Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv. Odpowiemy tylko wybranym kandydatom.  

  

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.  

Informujemy, że Administratorem danych jest Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Widok 8 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe.  

 

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście
ID: 915174117

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon