- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Specjalista ds. administracyjno-finansowych
Wynagrodzenie
5 000 - 7 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą e-commerce obsługującą klientów hurtowych oraz detalicznych. Specjalizujemy się w sprzedaży kosmetyków naturalnych, ekologicznych oraz produktów dziecięcych.
Do naszego biura, w samym centrum Warszawy, przy ul. Widok, poszukujemy osoby, która ma silną chęć samorozwoju. Specjalista ds. administracyjno-finansowych będzie odpowiadał za prawidłowy obieg dokumentów i analizy finansowe.
Zakres zadań i obowiązków:
Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów i archiwizacją dokumentów (umowy, dokumenty księgowe i kadrowe),
Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej (w tym wprowadzanie faktury do systemu)
Dekretacja faktur zakupu,
Współpraca z biurem rachunkowych,
Administracyjne wsparcie całego Zespołu w codziennych zadaniach,
Ścisła współpraca z informatykami, technikami, firmą sprzątającą oraz pozostałymi usługodawcami,
Organizacja i obsługa spotkań,
Dokonywanie zamówień administracyjnych na potrzeby biura,
Analizy kontrolingowe na potrzeby Zarządu.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres próbny z możliwością przejścia na umowę o pracę po 6 miesiącach okresu próbnego,
Prywatną indywidualną ochronę zdrowia w Medicover,
Dofinansowanie indywidualnej karty MultiSport w programie Benefit,
Dofinansowanie Warszawskiej Karty Miejskiej,
Zniżkę pracowniczą na zakupy oraz bony okolicznościowe,
Próbki oraz pełnowartościowe produkty z naszej oferty do testowania w biurze i w domu,
Oczekujemy:
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, (wymagana zaawansowana znajomość Excela),
Dokładności, sumienności oraz uważności na detale,
Wiedzy teoretycznej z zakresu rachunkowości,
Umiejętności rozwiązywania problemów oraz proaktywnego podejścia do stawianych zadań,
Łatwości nawiązywania kontaktów i wysokich umiejętności komunikacyjnych,
Samodzielności i odpowiedzialności,
Systematyczności i zaangażowania w pracę.
Umiejętności logicznego myślenia,
Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Mile widziani studenci z kierunków ekonomiczno-finansowych oraz absolwenci technikum ekonomicznego.
Mile widziana znajomość Subiekta GT,
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv. Odpowiemy tylko wybranym kandydatom.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Informujemy, że Administratorem danych jest Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Widok 8 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe.
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?