- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Lubelskie
- Administracja, prace biurowe - Lublin
Wynagrodzenie
4 500 - 5 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
PV Technik to firma, której celem jest kompleksowa obsługa klientów w zakresie odnawialnych źródeł energii dla klientów indywidualnych, biznesowych oraz gospodarstw. To firma, którą tworzy zespół doświadczonych, starannie wybranych specjalistów którzy kompleksowo obsługują Klientów. Od momentu pierwszego kontaktu, poprzez audyt, przygotowanie projektu, wycenę, aż po pomoc w uzyskaniu dofinansowania, realizację oraz serwis instalacji fotowoltaicznych. Stawiamy na ciągły rozwój, dynamizm w działaniu oraz chęć podejmowania nowych wyzwań. W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych
Twój zakres obowiązków
Wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego,
Tworzenie raportów i analiz w wskazanych obszarach
Prowadzenie, analizowanie i rozliczanie dokumentacji we wskazanych obszarach
Tworzenie pism, raportów oraz innych dokumentów na polecenie przełożonego
Dbałość o miejsce pracy
Wymagania
Odpowiedzialność za powierzone zadania,
Umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność w działaniu, a także współpracy w zespole,
Znajomość pakietu MS Office, w szczególności EXCEL,
Odpowiedzialność, sumienność, uczciwość, rzetelność,
Wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne (mile widziane),
Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane).
Oferujemy
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/zlecenie/B2B,
Pracę pon.-pt. w przyjaznych i komfortowych warunkach,
Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy,
Super atmosferę opartą na partnerskich relacjach,
Realną możliwość rozwoju - firma się rozwija i my razem z nią.
Lokalizacja
Lublin,
Lubelskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?