- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
PKO Leasing SA, największa firma leasingowa w Polsce, poszukuje do Departamentu Administracji i Zakupów:
Specjalistę ds. administracji
Miejsce pracy: Warszawa, Świętokrzyska 36 (Rondo ONZ)
Typ umowy: Umowa o pracę
Na co dzień w naszym zespole:
prowadzisz bieżącą współpracę z dostawcami usług kurierskich, pocztowych oraz wydruków masowych (zewnętrznych) w zakresie świadczonych usług: wyjaśniasz reklamacje, kontaktujesz się z dedykowanym opiekunem
dokonujesz terminowych rozliczeń kosztów usług kurierskich, pocztowych oraz wydruków masowych zgodnie z obowiązującymi w Spółce zasadami, prowadzisz rejestr kosztów, raportów przesyłek, analizy kosztów, przygotowujesz zestawienia i porównania na potrzeby Przełożonego
prowadzisz rejestr wydanych pełnomocnictw oraz przekierowań dla wskazanych pracowników w zakresie korespondencji pocztowej, dokonujesz ich aktualizacji oraz weryfikacji, przygotowujesz i składasz odpowiednie dokumenty
monitorujesz stany materiałów eksploatacyjnych w zakresie obiegu korespondencji, sporządzasz zamówienia i zlecenia dla dostawców tych materiałów
uczestniczysz w postępowaniach zakupowych w zakresie świadczenia usług pocztowych i kurierskich oraz realizacji wydruków masowych
jesteś odpowiedzialny za uregulowanie kwestii formalnych dla aktywnych kontraktów – sporządzanie umów, aneksów, porozumień po zakończonych postępowaniach/renegocjacjach
Nasze wymagania :
posiadasz doświadczenie w dziale administracji w zakresie organizacji obsługi korespondencji w Spółce
Twoje dotychczasowe doświadczenie jest związane z obiegiem korespondencji i współpracą z dostawcami tych usług jak również z outosurcingiem usług wydruków
rozumiesz potrzebę zapewnienia płynności i jakości obiegu dokumentów firmowych
znasz dobrze pakiet MS Office
potrafisz organizować czas pracy i zarządzać jednocześnie wieloma zadaniami, jesteś skrupulatna/y
jesteś w stanie pracować w trybie stacjonarnym
masz miłe usposobienie, jesteś komunikatywna/y, lubisz pracę z ludźmi
jesteś samodzielna/y oraz wykazujesz inicjatywę w rozwiązywaniu problemów
jesteś dyspozycyjna/y
Dołączając do naszej organizacji zyskasz:
zatrudnienie na umowę o pracę w jednej z najlepszych firm leasingowych należącej do Grupy Kapitałowej Największego Banku w Polsce
możliwość zdobycia atrakcyjnego doświadczenia zawodowego, rozwoju osobistego, poszerzenia wiedzy i umiejętności
wynagrodzenie wraz z systemem premiowym uzależnionym od realizacji celów okresowych
możliwość korzystania z pakietu socjalnego: opieka medyczna, platforma myBenefit, pakiet multisport, Pracowniczy Program Emerytalny
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Mazowieckie