Konsultant wsparcia klienta w jednostce administracji publicznej
Contact Center
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Opis
Chcesz pracować w stabilnym projekcie i zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta? Szukamy zaangażowanych i odpowiedzialnych osób do zespołu obsługującego infolinię rolniczą – jednej z najważniejszych instytucji wspierających polskie rolnictwo.
Czym się zajmiesz:
Odbieraniem połączeń przychodzących
Udzielaniem informacji klientom zgodnie z aktualnymi procedurami i zakresem działań Agencji
Rejestrowaniem zgłoszeń w systemie
Zakres tematyczny rozmów dotyczy m.in. dopłat bezpośrednich, funduszy unijnych, programów wsparcia etc.
Czego oczekujemy:
Sumienności i punktualności
Minimum rocznego doświadczenia w obsłudze Infolinii
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
Kultury osobistej i rzetelności
Dyspozycyjności w godzinach 7:00–19:00
biegła znajomość języka polskiego
Chęci pracy stacjonarnej w biurze w Warszawie (ul. Poleczki 33) – po kilku miesiącach możliwe przejście na tryb zdalny
Chętnie widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Co oferujemy:
Szkolenie wstępne przygotowujące do pracy
Kartę Multisport i Prywatną Opiekę Medyczną
Wsparcie koordynatora i przyjazną atmosferę
Umowę zlecenie z możliwością długofalowej współpracy
Możliwość pracy w pełnym lub częściowym wymiarze godzin
Nie zwlekaj – wyślij swoje CV i dołącz do zespołu, który ma realny wpływ na obsługę kluczowej instytucji w kraju!
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?