Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Dolnośląskie
  6. Administracja, prace biurowe - Jemielno
Wioleta Stupnicka - Cencora
Dodane 11 czerwca 2024

SKARBNIK Gminy Jemielno

Lokalizacja

Jemielno

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmyKadra kierownicza

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,

4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

5) brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,

6) znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków Skarbnika,

7) nieposzlakowana opinia,

8) spełnienie jednego z poniższych warunków:

a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,

b) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,

c) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

9) znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań oraz dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, Ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, Prawa zamówień publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego.

2. Wymagania dodatkowe:

a) doświadczenie w kierowaniu zespołem,

b) doświadczenie zawodowe w działach finansowo – księgowych jednostek sektora finansów publicznych.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Skarbnik organizuje i nadzoruje bieżącą działalność finansową Gminy oraz uczestniczy w tworzeniu programów rozwoju Gminy w zakresie finansów. Do zadań Skarbnika należeć będzie w szczególności:

1. nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu Gminy, wnioskowanie jego zmian;

2. koordynowanie planowania budżetu Gminy,

3. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

4. nadzór nad opracowaniem projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy oraz jej zmian,

5. nadzór nad opracowywaniem projektu uchwały w sprawie budżetu Gminy oraz jej zmian,

6. nadzór nad przygotowaniem zarządzeń Wójta w sprawie zmian w budżecie Gminy,

7. nadzór nad przygotowywaniem innych uchwał okołobudżetowych podejmowanych przez Radę Gminy,

8. nadzór nad wykonaniem budżetu Gminy w zakresie gospodarki finansowej,

9. nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych budżetu Gminy,

10. nadzór nad opracowywaniem sprawozdań finansowych z wykonania budżetu Gminy,

11. nadzór nad gospodarką finansową Gminy, zgodnie z obowiązującymi przepisami,

12. nadzór nad wykonywaniem dyspozycji środkami pieniężnymi,

13. nadzór nad wymiarem, poborem i ewidencją księgową podatków lokalnych,

14. opiniowanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Wójta w sprawach dotyczących gospodarki finansowej oraz zobowiązań finansowych Gminy,

15. kontrasygnowanie oświadczeń woli powodujących powstanie zobowiązań finansowych,

16. nadzorowanie bieżącej działalności: Referatu Finansowego.

4. Wymagane cechy osobowościowe:

Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, odporność na stres wynikający z pracy pod presją czasu, umiejętność kierowania zespołem, umiejętność dobrej komunikacji interpersonalnej.

5. Informacja o warunkach pracy:

a) wymiar czasu pracy: 1 etat,

b) forma zatrudnienia: powołanie (zgodnie z art. 4 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych); do stosunku pracy nawiązanego na podstawie powołania mają zastosowanie przepisy kodeksu pracy (art. 68 - 72),

c) praca w siedzibie Urzędu Gminy w Jemielnie, praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,

d) praca na stanowisku kierowniczym związana z podejmowaniem decyzji oraz z odpowiedzialnością.

6. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV) zawierający wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres e - mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje – opatrzony własnoręcznym podpisem,

b) list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem,

c) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z załączonym wzorem – opatrzony datą i własnoręcznym podpisem,

d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

e) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące staż pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

f) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego – opatrzone własnoręcznym podpisem,

g) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – opatrzone własnoręcznym podpisem,

h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego – opatrzone własnoręcznym podpisem,

i) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwo skarbowe – opatrzone własnoręcznym podpisem,

j) oświadczenie kandydata o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi – opatrzone własnoręcznym podpisem,

k) oświadczenie kandydata o posiadaniu znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków Skarbnika – opatrzone własnoręcznym podpisem,

l) oświadczenie kandydata o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.),

m) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko – Skarbnik Gminy Jemielno” można składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy, Jemielno 81, 56-209 Jemielno w terminie do dnia 27 maja 2024 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP) lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Gminy Jemielno, Jemielno 81, 56-209 Jemielno (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

Dokumenty składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą brane pod uwagę. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Jemielno, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Informacje dodatkowe:

a) Podstawą zatrudnienia na stanowisku Skarbnika Gminy jest powołanie przez Radę Gminy Jemielno na wniosek Wójta Gminy Jemielno (art. 18 ust. 2 pkt 3 ustawy o samorządzie gminnym).

b) Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:  analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne w ogłoszeniu o konkursie,  rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy spełniają wymagania formalne (o miejscu i terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną indywidualnie poinformowani).

Aplikuj

Lokalizacja

Jemielno,

Dolnośląskie

Dolnośląskie, Jemielno
ID: 919777935

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon