
Lokalizacja
Leszno
Wymiar pracy
Praca dodatkowa
Typ umowy
Samozatrudnienie
Lokalizacja
Leszno
Opis
W związku z rozwojem Działu Obsługi Klienta w obszarze terminali płatniczych (POS), systemów kolejkowych (SKR) i bankomatów (ATM), poszukujemy zaangażowanej i samodzielnej osoby na stanowisko:
Technik Serwisu
Teren działania: Leszno i okolice
Do twoich zadań będzie należeć:
Terminowa realizacja zleceń serwisowych obejmujących instalację, demontaż i konserwacje urządzeń płatniczych.
Przeprowadzanie krótkiego instruktażu dotyczącego obsługi sprzętu u klienta
Wysyłka zdeinstalowanego sprzętu i odbiór nowego;
Planowanie trasy w oparciu o czas realizacji przydzielonych zleceń.
Wymagamy od ciebie:
Własnego samochodu oraz prowadzenia działalności gospodarczej – warunek konieczny!
Zainteresowania oraz umiejętności w zakresie drobnych napraw urządzeń elektronicznych i mechanicznych;
Rzetelności, dokładności i zaangażowania w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
Gotowości do pracy w trybie 24/7 – wyłącznie w sporadycznych przypadkach.
Oferujemy Ci:
Współpracę w ramach kontraktu B2B;
Pełne wdrożenie i wsparcie techniczne na stanowisku;
Pracę na wyznaczonym terenie;
Samodzielne ustalanie kolejności realizacji zleceń oraz planowanie trasy;
Służbowy telefon z aplikacją do obsługi zleceń oraz służbowy laptop;
Możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie serwisu nowoczesnych urządzeń finansowych i kolejkowych.
Jeśli jesteś osobą techniczną, cenisz sobie samodzielność i lubisz rozwiązywać praktyczne problemy – zapraszamy do współpracy!
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.