- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Małopolskie
- Wsparcie techniczne - Kraków
- Wsparcie techniczne - Prądnik Biały
Serwisant/Specjalista ds. wsparcia technicznego
Wynagrodzenie
4 600 - 6 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Prądnik Biały
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie, Inny, Praktyka / staż
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Dla naszego klienta – dużej firmy działającej w sektorze e-commerce w branży motoryzacyjnej, poszukujemy doświadczonej osoby, która dołączy do kilkunastu osobowego działu IT.
Jeśli cenisz sobie niekorporacyjną atmosferę pracy i szukasz miejsca, w którym możesz samodzielnie podejmować ważne decyzje wyślij nam swoje cv.
Specjalista ds. wsparcia technicznego/Serwisant
(lokalizacja: ul. Bociana lub ul. Cementowa)
Wymagania:
Umiejętność diagnostyki oraz naprawy sprzętu komputerowego oraz biurowego (drukarki, skanery, laptopy itp.)
Dobra znajomość systemu Windows, pakietu Office oraz powszechnie używanych aplikacji biurowych
Znajomość zagadnień sieciowych oraz Active Directory
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Komunikatywność
Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność
Mile widziane:
Znajomość SQL
Znajomość systemu ERP Enova365
Znajomość systemów serwerowych z rodziny Windows i Linux
Doświadczenie z drukarkami etykiet (Zebra, Godex) oraz terminalami mobilnymi (Zebra, Symbol)
Obowiązki:
Wsparcie użytkowników w zakresie IT (systemy operacyjne, oprogramowanie biurowe Office)
Bieżące utrzymanie systemów operacyjnych i aplikacji
Diagnostyka i naprawa sprzętu biurowego głownie drukarki i skanery
Instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania
Obsługa systemu ServiceDesk
Co oferujemy:
Świetną atmosferę pracy w młodym zespole
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zniżki na produkty motoryzacyjne
Wyjścia integracyjne
Możliwość rozwoju i awansu
Dofinansowanie karty Fitprofit
Lokalizacja
Kraków, Prądnik Biały
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?