- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Sekretariat, recepcja
- Sekretariat, recepcja - Śląskie
- Sekretariat, recepcja - Tarnowskie Góry
Sekretarka/sekretarz
Wynagrodzenie
5 500 - 12 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Tarnowskie Góry
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Inny
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma z Tarnowskich Gór zajmująca się dystrybucją wyrobów medycznych, poszukuje osoby na stanowisko sekretarki/sekretarza.
Zadania osoby na tym stanowisku to:
– kompleksowe wsparcie przełożonego w realizacji codziennych zadań,
– organizacja i koordynacja wydarzeń i spotkań,
– czynny udział w spotkaniach,
– dbałość o terminową realizację zadań oraz o właściwy przepływ informacji,
– wyszukiwanie ofert, wycen.
Poszukujemy osoby, która:
– jest w pełni dyspozycyjna i chce pracować w zadaniowym czasie pracy,
– wykazuję duże zaangażowanie w wykonywaną pracę,
– posiada umiejętność wyznaczania sobie priorytetów oraz planowania własnego czasu pracy i wywiązywania się z ustalonych harmonogramów,
– posiada umiejętność analitycznego myślenia,
– podejmuje inicjatywę i jest otwarta na nowe wyzwania,
– jest zorganizowana i potrafi organizować,
- jest energiczna i kreatywna,
– język angielski będzie dodatkowym atutem,
– posiada prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
– pracę w nowoczesnej firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji w branży medycznej,
– kilkuetapowy proces wdrożenia do pracy w firmie, podczas którego nabędziesz wiedzę i poznasz wszystkie tajniki związane z pracą w firmie,
- zdobycie cennego doświadczenia na stanowisku sekretarki/sekretarza,
– w przypadku stałej współpracy samochód służbowy,
– bardzo atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania.
Forma współpracy: umowa zlecenie, kontrakt menadżerski, B2B.
Lokalizacja
Tarnowskie Góry,
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?