Sekretarka/ pracownik administracji
Lokalizacja
Kiełpiny
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Kiełpiny
Opis
W związku z nieustannym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:
Sekretarz/ka /Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Kiełpiny k/Wolsztyna
Zakres obowiązków
bieżąca obsługa sekretariatu- przyjmowanie korespondencji , kompletowanie dokumentacji, obsługa meili, telefonów,
Koordynacja prac biurowych, Współpraca z wszystkimi działami,
Przyjmowanie raportów z poszczególnych oddziałów, rozdysponowanie dokumentów do poszczególnych jednostek,
Wprowadzanie i nadzór nad wszelką dokumentacją dotyczącą zawartych umów, aktów własności, protokołów kontroli itp.
Bieżąca współpraca z Urzędami, Jednostkami kontrolującymi, Finansującymi, Kancelariami Prawnymi, Notariuszem - redagowanie pism/ odpowiedzi. Dopilnowanie terminów na udzielenie odpowiedzi.
Obsługa urządzeń biurowych
Organizacja spotkań oraz przygotowanie sali konferencyjnej/ Biura Prezesa
Prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa.
Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego
Sporządzanie raportów kasowych
Bieżąca pomoc w dziale księgowości
Wymagania:
doświadczenie na owym/ lub podobnym stanowisku,
mile widziana znajomość podstaw księgowości, rachunkowości,
Znajomość narzędzi biurowych (MS Office)
Wysoka kultura osobista i profesjonalizm w kontaktach biznesowych.
Doskonałe umiejętności organizacyjne i zdolność pracy pod presją czasu.
Proaktywność, samodzielność oraz inicjatywa w rozwiązywaniu problemów.
umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
odpowiedzialność, dyspozycyjność.
Oferujemy:
pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej,
ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną,
zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
wdrożenie na stanowisku pracy,
benefity, premie.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?