Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Sekretariat, recepcja
  5. Sekretariat, recepcja - Dolnośląskie
  6. Sekretariat, recepcja - Wrocław
  7. Sekretariat, recepcja - Krzyki
Dodane 15 kwietnia 2024

Sekretarka/obsługa sekretariatu

Wynagrodzenie

4 500 - 6 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Wrocław, Krzyki

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Samozatrudnienie

Doświadczenie nie jest wymaganeMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Kancelaria doradztwa podatkowego poszukuje osoby na stanowisko sekretarki,

Zakres obowiązków

  • prowadzenie działań administracyjnych, związanych z codziennym funkcjonowaniem Kancelarii;

  • bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym;

  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta elektroniczna, papierowa) i obsługa rozmów telefonicznych;

  • koordynacja przepływu informacji pomiędzy pracownikami i obiegu dokumentów;

  • kontakt z klientami i partnerami Kancelarii;

  • dbanie o wizerunek i sprawne funkcjonowanie sekretariatu;

  • zaopatrzenie biura; realizacja zakupów i zamówień biurowych;

  • pozostałe prace administracyjno-biurowe.

Wymagania

  • chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy;

  • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów;

  • podstawowa wiedza z zakresu finansów i zarządzania;

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;

  • dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel);

  • znajomość podstaw rachunkowości będzie dodatkowym atutem;

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełny etat/B2B lub umowę zlecenie (studenci);

  • pracę w systemie stacjonarnym od poniedziałku do piątku;

  • Przyjazne środowisko pracy;

Aplikuj

Lokalizacja

Wrocław, Krzyki

Dolnośląskie

Dolnośląskie, Wrocław, Krzyki
ID: 911878417

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon